سرور مجازی
zoomit

ویدیوی‌ رسمی هواوی از ویجت‌های جدید، پوسته‌های هوشمند و بهبودهای امنیتی HarmonyOS 3.0 خبر می‌دهد

سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به HarmonyOS 3.0 در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد ۱۴۰۱) برای گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد. اکنون مدیرعامل این شرکت، یو چنگ‌دونگ ویژگی‌ها و بهبودهای این به‌روزرسانی را به‌ اشتراک گذاشته است.

به گفته‌ی مدیرعامل هواوی، HarmonyoS 3.0 نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل با امکانات جدید و بهبود برخی قابلیت‌های قبلی منتشر خواهد شد که ازجمله می‌توان به ویجت‌های جدید، پوسته‌های هوشمند و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. این به‌روزرسانی جدید همچنین امکان استفاده از ابزارک‌ها با ابعاد دلخواه را ارائه خواهد داد.

یو همچنین رابط کاربری به‌روز و تغییرات اعمال‌شده روی HarmonyOS 3.0 را در صفحه‌ی رسمی ویبو خود به‌اشتراک گذاشته است. او توضیح داد:

بسیاری از کاربران هواوی، علاقه‌ی خاصی به ویجت‌ها، پوشه‌های هوشمند و سایر قابلیت‌های HarmonyOS دارند. در نسخه‌ی سوم این سیستم‌عامل، ویژگی‌های اشاره‌شده تکامل خواهند یافت. ترکیب ویجت‌ها، چیدمان یا پشتیبانی از ابعاد مختلف، تجربه‌ای آزادانه‌تر و کارآمدتر برای شما به‌ارمغان می‌آورد. امروز صفحه‌ی اصلی گوشی هوشمندی را که از HarmonyOS 3.0 بهره می‌برد به‌اشتراک می‌گذارم و نسخه‌ی رسمی آن در تاریخ ۲۷ جولای دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی Mate 50 Pro با تمرکز روی قابلیت‌های کاربردی دوربین عرضه خواهد شد
  • ایالات متحده آمریکا: هواوی می‌تواند به داده‌های موشکی و نظامی دسترسی پیدا کند

به‌نوشته‌ی HuaweiCentral، هارمونی اواس ۳٫۰ به‌عنوان پیشرفته‌ترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل معرفی می‌شود. این پلتفرم جدید، از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و عملکرد آن نسبت به قبل بهبود داده شده است. هواوی همچنین روی قابلیت‌های امنیتی و حریم‌ خصوصی این نرم‌افزار تمرکز ویژه‌ای کرده است.

مدیرعامل هواوی قبلاً اعلام کرده بود که HarmonyOS به‌طور مداوم ازنظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بهبود داده می‌شود. این سیستم‌عامل همچنین بیشترین نرخ رشد گسترش در دستگاه‌های هوشمند جهان را به‌ خود اختصاص داده است. قابلیت‌هایی مثل Super Device به شما اجازه می‌دهد به سایر دستگاه‌های هوشمند متصل شوید. علاوه‌براین می‌توانید دستگاه‌های دیگر را ازطریق گوشی خود کنترل کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از این سیستم‌عامل، محتوای روی صفحه را با سایر دستگاه‌های مجهز به HarmonyOS به‌اشتراک بگذارید.

یو تأکید می‌کند که نسخه‌ی بعدی HarmonyOS کاربران را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا