سرور مجازی
zoomit

ال جی قیمت تلویزیون خم‌کردنی OLED Flex و دو تلویزیون دیگر را اعلام کرد

۲۰۲۲ تا این جای کار سال بزرگی برای تلویزیون‌های هوشمند ال جی بوده و این شرکت افزون‌بر تلویزیون‌های سنتی، محصولات ویژه‌ای با تمرکز بر گیمرها نیز تولید کرده است. ال جی مدتی پیش به‌صورت اولیه از تلویزیون خم‌کردنی OLED Flex و تلویزیون لمسی StanByMe پرده‌برداری کرده بود، اما قیمت محصولات اعلام نشد.

براساس گزارش دیجیتال ترندز، ال جی در نمایشگاه CEDIA که در دالاس تگزاس در حال برگزاری است حضور پیدا کرد تا قیمت تلویزیون‌های جدیدش را اعلام کند. شرکت کره‌ای از فرصتِ‌ پیش‌آمده در مراسم CEDIA نهایت استفاده را برد و تلویزیون جدید سری Objet را نیز که با نام Posé شناخته می‌شود معرفی کرد. Posé طراحی بسیار جالبی دارد و در پشتی خود از فضای ویژه‌ای برای جای‌دادن مجله بهره می‌برد.

تلویزیون خم کردنی ال جی LG OLED Flex LX3 از نمای بالا

قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون LG OLED Flex

مقاله‌ی مرتبط:

  • تلویزیون جدید ال جی اولد فلکس قابلیت استفاده به‌صورت خمیده و عادی را برای کاربر فراهم می‌کند

اولد فلکس اولین صفحه‌نمایش خم‌کردنی OLED در دنیا است که به‌صورت گسترده دردسترس قرار می‌گیرد. ال جی ریموت‌کنترل ویژه‌ای طراحی کرده است تا بتوانید اولد فلکس را از تلویزیونی صفحه‌تخت به تلویزیونی خمیده تبدیل کنید. شرکت کره‌ای می‌گوید که می‌توان نمایشگر این تلویزیون را تا ۹۰۰ رادیان در حالت‌های پیش‌فرض خم کرد. در صورت تمایل حتی می‌توانید به‌صورت دستی آن را تا حد نیاز خم کنید.

گیمرها نه‌تنها از ماهیت خم‌کردنی تلویزیون اولد فلکس استقبال می‌کنند، بلکه به‌دلیل مشخصات فنی این تلویزیون عاشق آن خواهند شد. ال جی می‌گوید OLED Flex رنگ‌ مشکی را به‌شکل بی‌نقص به تصویر می‌کشد و دارای زمان پاسخ‌دهی ۰٫۱ میلی‌ثانیه است. این تلویزیون همچنین تأخیر ورودی بسیار پایینی دارد. ال جی تا پیش از پایان امسال اولد فلکس را به‌روزرسانی می‌کند تا بتوانید ابعاد تصویری را که روی این تلویزیون نمایش داده می‌شود تغییر دهید.

ال جی می‌گوید اولد فلکس با قیمت ۲٬۹۹۹ دلار در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود.

تلویزیون StanbyME ال جی

قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون LG StanByMe

مقاله‌ی مرتبط:

  • StanbyME؛ تلویزیون مجهز به باتری ال‌جی که می‌توان آن را روی پایه‌اش چرخاند

تلویزیون استن‌بای‌می که طراحی غیرمرسوم دارد و روی یک پایه نصب می‌شود، به صفحه‌نمایش ۲۷ اینچ مجهز است و تلویزیونی کاملاً بی‌سیم به‌حساب می‌آید. ال جی می‌گوید که کاربران می‌توانند ازطریق فرمان لمسی با StanByMe تعامل برقرار کنند. در صورت تمایل می‌توانید ارتفاع تلویزیون را تغییر دهید. استفاده از پایه‌ی ویژه باعث می‌شود که StanByMe را بتوان روی محورش چرخاند. همچنین می‌توان این تلویزیون را از حالت افقی به حالت عمودی درآورد.

چرخ‌های موجود در انتهای پایه باعث می‌شوند که بتوانید به‌سادگی LG StanByMe را به اتاق‌های مختلف ببرید. این تلویزیون مجهز به باتری قابل شارژ است. به ادعای ال جی، با هر بار شارژ باتری می‌توانید تا سه ساعت از تلویزیون استفاده کنید.

پنل پشتی تلویزیون StanByMe پوششی پارچه‌ای دارد و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. می‌توان StanByMe را با دوربین گوشی‌های اندرویدی و آیفون همگام‌‌سازی و از آن برای تماس ویدیویی استفاده کرد. ال جی ابزار ویژه‌ای با تلویزیونش عرضه می‌کند تا بتوانید گوشی خود را در حاشیه‌ی بالایی قرار دهید.

ال جی می‌گوید StanByMe با قیمت ۹۹۹ دلار در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود.

تلویزیون ال جی LG OLED Pose از نمای جلو

قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون LG Objet Posé

مقاله‌ی مرتبط:

  • ال‌جی تلویزیون‌های سری Objet را در هفته‌ی طراحی میلان نمایش می‌دهد

تلویزیون LG OLED Posé که همچون StanByMe در دسته‌ی محصولات لایف‌استایل ال جی قرار می‌گیرد، طراحی بسیار جذابی دارد. صفحه‌نمایش 4K OLED محصول درون بدنه‌ای قرار گرفته که از نمای نیم‌رخ شبیه حرف U است. این بدنه روی پایه‌هایی شبیه به سه‌پایه قرار گرفته است.

بخش پشتی بدنه‌ی Uشکل تلویزیون ال جی ارتفاع کمتری نسبت‌به بخش جلویی دارد و از پوششی پارچه‌ای بهره می‌برد. در بین بخش پشتی و جلویی فضای کافی برای قرار دادن چندین مجله وجود دارد.

تلویزیون ال جی LG OLED Pose از نمای پشت در محیط سربسته

براساس گفته‌ی ال جی، تلویزیون LG Objet Posé با قیمت پایه‌ی ۱٬۶۹۹ دلار در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان و آذر ۱۴۰۱) دردسترس قرار می‌گیرد. این قیمت مربوط به مدل ۴۸ اینچ است. مدل ۵۵ اینچ که ۱٬۹۹۹ دلار قیمت دارد هم‌اکنون قابل تهیه است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا