سرور مجازی
zoomit

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با نمایشگر ۶٫۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز معرفی می‌شود

لنوو پیش از معرفی رسمی گوشی گیمینگ Legion Y70 در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد)، مشخصات نمایشگر این محصول را به‌اشتراک گذاشت. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز قابل‌تنظیم بهره خواهد برد. این گوشی ظاهر زیبایی دارد و دوربین سلفی آن در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است. از ویژگی‌های مهم دیگر نمایشگر این محصول می‌توان به سیستم کاهش نور، پشتیبانی از دالبی‌ویژن، HDR10 Plus و گواهی ایمنی نور آبی اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، در طراحی Legion Y70 از فریم فلزی برش‌خورده با دستگاه CNC بهره گرفته شده و بدنه‌ی سبک آن فقط ۷٫۹۹ میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد و از دوربین سه‌گانه‌ی پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.5 اینچی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌تواند به اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها کمک کند. به ادعای لنوو، با هربار شارژ این گوشی می‌توانید تا ۸٫۵ ساعت با آن بازی کنید یا ۱۸ ساعت فیلم ببینید. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند که باتری آن را کمتر از یک‌ساعت از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با طراحی ساده‌ و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود
  • لنوو Legion Y70 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی به‌زودی معرفی می‌شود

گوشی گیمینگ Legion Y70 لنوو در رنگ قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر برخی از مشخصات این دستگاه ازجمله قیمت و تاریخ عرضه‌ی جهانی آن دردسترس نیست. با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی این محصول، احتمالاً جزئیاتی بیشتری درمورد آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود لنوو در کنار این دستگاه از هدست واقعیت مجازی VR700 نیز رونمایی کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا