سرور مجازی
zoomit

وان‌پلاس 11R احتمالاً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ وات عرضه خواهد شد

وان‌پلاس در اوایل سال جاری، گوشی وان‌پلاس 10R را معرفی کرد؛ محصولی که به‌طور انحصاری فقط در بازار هند عرضه شد. ازآنجاکه این شرکت روی یک مدل جانشین کار می‌کند، اکنون شایعه‌ای جدید درمورد جزئیات آن که احتمالاً با نام وان‌پلاس 11R معرفی خواهد شد دردسترس قرار گرفته است.

افشاگر معروف، OnLeaks با همکاری MySmartPrice مشخصات احتمالی وان‌پلاس 11R را به‌اشتراک گذاشته‌اند. به گزارش AndroidAuthority، گوشی مورداشاره از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد از این‌نظر شبیه وان‌پلاس 10R است.

متأسفانه به‌نظر نمی‌رسد وان‌پلاس 11R به جدیدترین و بهترین تراشه‌ی بعدی کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود. درعوض انتظار داریم این دستگاه از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 بهره ببرد. بااین‌حال، استفاده از این پردازنده، نسبت به Dimensity 8100 Max تغییر جذابی محسوب می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی با رم ۸ یا ۱۶ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد و گزینه‌های ذخیره‌سازی آن نیز احمالاً ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات گوشی وان‌ پلاس 11 پرو پیش از رونمایی فاش شد
  • اولین تصاویر وان‌پلاس 11 پرو با طراحی جدید دوربین‌ها و اسلایدر هشدار

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس 11R مثل نسل قبلی خود یعنی وان‌پلاس 10R از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای وان‌پلاس 11R می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی موسوم به SuperVOOC است. به‌نظر می‌رسد این گوشی مثل وان‌پلاس 10R با دو باتری مجزا عرضه نخواهد شد.

البته تا این‌لحظه هیچ جزئیاتی درمورد تاریخ عرضه و قیمت وان‌پلاس 11R دردسترس نیست. علاوه‌براین نمی‌دانیم که آیا این گوشی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا مثل قبل همچنان محدود به بازار هند خواهد بود.

وان‌پلاس علاوه‌بر وان‌پلاس 11R، برای معرفی پرچم‌دار بعدی خود موسوم به وان‌پلاس ۱۱ پرو آماده می‌شود؛ محصولی که اخیراً تعدادی از مشخصات آن فاش شده است. به‌هرحال گفته می‌شود این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود، ارتقای درخورتوجهی دریافت نخواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا