سرور مجازی
رمز ارز

آتش مشکلات صرافی FTX دامن ورزشکاران و اینفلوئنسرها را گرفت! ماجرا چیست؟

آتش مشکلات صرافی FTX دامن ورزشکاران و اینفلوئنسرها را گرفت! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترور لارنس (Trevor Lawrence)، بازیکن لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی (NFL)، همراه با شخصیت‌های معروف فعال در یوتیوب، کوین پافراث و تام نش، دعاوی خود را در رابطه با تبلیغ صرافی FTX که اکنون ورشکست شده است، حل و فصل کرده‌اند. پرونده‌ای که توسط مؤسسه حقوقی Moskowitz تشکیل شده، این افراد را متهم به تبلیغ صرافی FTX بدون افشای مناسب کرده است.

لارنس، مدافع تیم فوتبال آمریکایی Jacksonville Jaguars، همراه با پافراث و نش، تنها افراد مشهوری نبودند که در این باتلاق قانونی گرفتار شده بودند. بر اساس پرونده‌های دادگاه، لارنس بیش از 200000 دلار برای قرارداد تبلیغاتی خود دستمزد گرفته است.

در این دادخواست همچنین نام شخصیت‌های بانفوذ دیگری مانند بن آرمسترانگ، که با نام BitBoy نیز شناخته می‌شود، به ‌خاطر تمسخر سیستم قضایی مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، به نظر می‌رسد که دادستان‌ها اتهامات آرمسترانگ در پرونده FTX را رد کرده‌اند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

به طور مشابه، صرافی FTX در کمپین‌های بازاریابی گسترده‌ای شرکت کرده و چندین اینفلوئنسر معروف کریپتو را درگیر کرده بود. اما این استراتژی پس از فروپاشی این صرافی نتیجه معکوس داد. پیامدهای این کمپین‌ها اکنون به دامن اینفلوئنسرهای درگیر بازگشته است. این شکایت همچنین دامن اسطوره بسکتبال، شکیل اونیل، را در دعوای 11 میلیارد دلاری توسط شرکت حقوقی Moskowitz، گرفت.

استراتژی تبلیغاتی صرافی FTX، که به شدت بر تأیید افراد مشهور متکی بود، اکنون به یک داستان هشداردهنده در صنعت کریپتو تبدیل شده است. فروپاشی صرافی FTX و پیامدهای قانونی متعاقب آن نیز بر نیاز به شفافیت و پاسخگویی در تبلیغات ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.

حل و فصل این دعاوی، یک نقطه عطف مهم در حماسه جاری پیرامون سقوط صرافی FTX است. پیامدهای فروپاشی صرافی FTX به عنوان یادآوری قوی از مشکلات احتمالی تأیید افراد مشهور است. همچنین اهمیت پایبندی به استانداردهای قانونی و اخلاقی را نشان می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا