سرور مجازی
فضای مجازی

اختراع یک ماسک نوری برای درمان بیماری‌های پوستی

شرکت انگلیسی Deesse یک ماسک سبک ساخته است که می تواند پستی و بلندی های پوست را پر کند، آکنه را از بین ببرد و خطوط ریز را در کمتر از یک ماه محو کند.

این ماسک مبتنی بر نور درمانی LED مورد استفاده در ناسا، با قیمت ۱۶۳۶ دلار عرضه می‌شود و یکی از قوی‌ترین ماسک‌های موجود برای مصارف خانگی است که از ۴ طول موج و ۶ حالت درمان صورت استفاده می‌کند.

این ماسک برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌های پوستی از جمله هایپرپیگمانتاسیون، آکنه، خطوط ریز، چین و چروک و بهبود زخم کمک می‌کند.

این ماسک غیر جراحی پاسخ‌های سلولی طبیعی را برای درمان این نوع بیماری‌های پوستی تحریک می‌کند.

با استفاده منظم، ماسک نور درمانی LED Déesse PRO به درمان خطوط ریز و چین و چروک کمک می‌کند، در حالی که رنگ و بافت ناهموار پوست را به آسانی نیز بهبود می‌بخشد.

این ماسک بر اساس اصول علمی نور مورد استفاده ناسا عمل می‌کند. نور درمانی سطح پایین از چهار شکل مختلف برای قرار دادن پوست در معرض چهار طول موج نور (قرمز، سبز، آبی و نزدیک به مادون قرمز برای بهبودی) استفاده می‌کند.

این ماسک همچنین ۶ حالت درمانی را ارائه می‌دهد که کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود در حالت‌های ضد پیری، تصفیه کننده، روشن کننده و آرام بخش که ملایم، بدون درد و بدون دردسر هستند یکی را انتخاب کند.

از نظر بالینی ثابت شده است که این ماسک خطوط و چین و چروک‌ها را تنها در چهار هفته تا ۳۷.۶ درصد کاهش می‌دهد و اگر به دنبال یک درمان مستقل شدید هستید، جایگزینی عالی ارائه می‌دهد.

منبع: دیلی میل

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا