سرور مجازی
zoomit

هدفون بی‌سیم Ear Stick ناتینگ، با کیس شارژ جدید استوانه‌ای اواخر سال جاری عرضه می‌شود

ناتنیگ (Nothing) اولین تیزر خود را برای هدفون‌های بی‌سیم جدیدش که Ear Stick نام دارند، منتشر کرد. این محصول درواقع دومین نسل هدفون TWS این شرکت محسوب می‌شود. جهت یادآوری، اولین مدل این محصول با نام Ear 1 در سال گذشته معرفی شد که توجهات بسیاری را هم به‌خود جلب کرد. به‌هرحال، مجموعه تصاویر جدید Ear Stick که در حساب توییتر این شرکت منتشر شده، فناوری جدید کیس شارژ را با طراحی استوانه‌ای این محصول به‌نمایش گذاشته است. این برند در بیانیه‌ای اعلام کرده که هدفون‌ جدید در اواخر سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

لوئیس هاپکینز، مدیر روابط‌عمومی ناتینگ در ایالات متحده، با ارسال ایمیلی تأیید کرد که Ear Stick چیزی بیش‌ از کیس شارژ جدید است و درواقع می‌توان آن را محصولی کاملاً جدید توصیف کرد. هاپکینز در گفت‌وگو با ورج اعلام کرده است کاربران با خرید Ear Stick، کیس شارژ و هدفون‌های کاملاً جدیدی دریافت خواهند کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی ناتینگ فون ۱ [به‌همراه بررسی ویدئویی]
  • ناتینگ توضیح می‌دهد: چرا روشنایی نمایشگر Nothing Phone 1 برخلاف تبلیغات، به ۱۲۰۰ نیت نمی‌رسد

شایعات مرتبط با Ear Stick قبل‌از معرفی اولین گوشی هوشمند ناتینگ یعنی Phone 1، در اوایل سال جاری منتشر شد. در آن زمان گفته می‌شد این هدفون‌ها از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به Ear 1 خواهند داشت. اگرچه قبلاً گمانه‌زنی‌هایی درمورد احتمال رونمایی هم‌زمان این محصول درکنار Nothing Phone 1 مطرح شده بود، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

اما چه انتظاری می‌توان از Ear Stick داشت؟ طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی ناتینگ، این محصول وزن بسیار کمی خواهد داشت و از طراحی ارگونونیک بهره خواهد برد که باعث می‌شود کاربر هنگام استفاده از آن، احساس بسیار راحتی داشته باشد و همچنین بدون مشکل، در گوش او قرار گیرد. ناتینگ کیس شارژ جدید این هدفون‌ها را بی‌نظیر و الهام گرفته از سبک کلاسیک توصیف کرده است که ابعاد کوچک آن باعث خواهد شد به‌راحتی درون جیب قرار گیرد.

درحال‌حاضر جزئیات دقیق درمورد مشخصات فنی Ear Stick دردسترس نیست. علاوه‌براین قیمت و تاریخ رسمی عرضه‌ی این محصول نیز اعلام نشده است. البته اگر ناتینگ بخواهد طبق روال گذشته‌ی خود عمل کند، طی روزها و هفته‌های منتهی به معرفی رسمی این هدفون، شاهد انتشار جزئیات بیشتری خواهیم بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا