سرور مجازی
اقتصادی

بازار آرام خودرو ادامه دارد ؟ / پراید، کوئیک، شاهین و دنا پلاس چند شد؟

بازار آرام خودرو ادامه دارد ؟ / پراید، کوئیک، شاهین و دنا پلاس چند شد؟

قیمت خودرو امروز ۳ مهر ۱۴۰۲ و در ساعات ابتدایی روز، وضعیت آرام و بی‌تلاطمی را سپری می‌کند. تقریباً تمامی خودروهای بازار، چه داخلی و چه مونتاژی، بدون تغییر نسبت به روز گذشته در حال معامله هستند؛ اما احتمال دارد که با رسیدن به ساعات پایانی روز، بازار شاهد تغییرات جزئی قیمت در برخی از محصولات باشد.

دلیل اصلی ثبات در بازار خودرو، ثبات نسبی نرخ ارز، طلا و سایر بازارهای داخلی بوده قیمت خودرو نیز همبستگی بسیاری با این بازارها دارد؛ اما باید توجه داشت که نبود تقاضای موثر در بازار خودرو، یکی دیگر از دلایل ثبات آن بوده و اگر واردات خودرو زودتر عملی نشود، امکان افزایش تقاضا و تغییر روند وجود خواهد داشت.

امروز قیمت خودروهای داخلی هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

با ۷۶۰ میلیون ال نود صفر بخرید + جدول

پراید ۱۳۱ به عنوان ارزان‌ترین خودروی سایپا، پس از افت پنج میلیون تومانی در روز گذشته، هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرده و تا این لحظه با قیمت نهایی ۳۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که قدرتمندترین سدان سایپا به شمار می‌رود، در بازار آزاد امروز ثابت ماند و با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ‌گونه تغییری با قیمت نهایی ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های نسبتاً محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از چند هفته گذشته، در محدوده ۵۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو امروز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته و با نرخ ۵۷۵ میلیون تومان درحال معامله است.

بازار آرام خودرو ادامه دارد ؟ /  پراید، کوئیک، شاهین و دنا پلاس چند شد؟

در بازار مونتاژی‌ها نیز خبری از تغییر قیمت خودرو به چشم نمی‌خورد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای کراس‌اوور پرفروش مدیران خودرو در بازار آزاد امروز هیچ‌گونه نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با نرخ ۷۰۵ میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

جک S۵ نیوفیس محبوب‌ترین کراس‌اوور چینی کرمان موتور در بازار امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک کراس‌اوور میدسایز ایران خودرو به شمار می‌رود که در بازار آزاد امروز بدون هیچ تغییری، با قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور گران قیمت مدیران خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار آرام خودرو ادامه دارد ؟ /  پراید، کوئیک، شاهین و دنا پلاس چند شد؟

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

ثبات نرخ ارز در کنار رکود سایر بازارهای داخلی، یکی از مهم‌ترین عوامل ثبات در بازار خودرو است؛ اما باید توجه داشت که رکود همه بازارها به دلیل کاهش تقاضا بوده و هرگاه خبری موجب تشدید تقاضا در بازار شود، می‌تواند قیمت خودرو را فوراً تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین دولت باید واردات خودرو را تسریع کرده و با افزایش عرضه خودرو، تقاضای احتمالی آینده را پاسخگو باشد. البته باتوجه به اینکه نرخ ارز و میزان تقاضای بازار تغییرات چشم‌گیری ندارد، احتمال تغییر قیمت خودرو در روزهای آینده کمتر است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰۲۲۳

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا