سرور مجازی
zoomit

قابلیت داینامیک آیلند اپل اکنون برای گوشی‌های اندروید نیز در دسترس قرار دارد

اپل هرچند وقت یک‌بار قابلیت‌های جدیدی روی گوشی‌های خود ارائه می‌کند که باعث می‌شود برخی کاربران دستگاه‌های اندرویدی به داشتن آن ویژگی‌ها روی دستگاه خود علاقه‌مند شوند. با معرفی جزیره‌ی پویا (Dynamic Island) در مدل پرو جدیدترین نسل آیفون، توسعه‌دهندگان مختلف سعی دارند این ویژگی را برای اندروید نیز ارائه دهند. اکنون توسعه‌دهنده‌ای به‌نام Jawomo، اپلیکیشنی به‌نام DynamicSpot را ارائه داده است که درحال‌حاضر می‌توان ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی و با ثبت‌نام در لیست دریافت زودهنگام، نسبت به دانلود آن اقدام کرد.

تنظیمات DynamicSpot اندروید

به گزارش ورج، DynamicSpot درحال‌حاضر به‌طور رایگان دردسترس است. این نسخه به شما اجازه می‌دهد موقعیت و ابعاد جزیره را براساس محل قرارگیری بریدگی دوربین سلفی در دستگاه اندروید خود، تنظیم کنید. البته برای استفاده از برخی عملکردهای پیشرفته‌تر ازجمله نمایش جزیره در صفحه‌ی قفل یا ضربه‌زدن روی نمادها برای باز کردن برنامه‌ها، باید مبلغ ۴٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

درنظر داشته باشید ازآنجاکه DynamicSpot فعلاً به‌طور آزمایشی و برای کاربرانی که در فهرست دسترسی اولیه ثبت‌نام کرده‌اند ارائه شده، انتظار مشکلاتی دربرخی از عملکردهای آن وجود داشته باشد. ازطرف دیگر، این ویژگی به‌طور بومی در اندروید ارائه نشده و به‌همین دلیل برای یک‌پارچه‌تر کردن کارکرد آن، به کمی زمان و دقت نیاز است.

موزیک پلیر DynamicSpot اندروید

مقاله‌ی مرتبط:

  • قابلیت جزیره پویا آیفون ۱۴ احتمالاً به‌طور غیررسمی برای اندروید ارائه خواهد شد
  • ایده جالب یک توسعه‌دهنده برای ساخت بازی با استفاده از جزیره پویا آيفون ۱۴ پرو

درحال‌حاضر DynamicSpot بیشتر شبیه یک افزونه‌ برای زیباسازی صفحه‌نمایش به‌نظر می‌رسد و بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته و جذاب داینامیک آیلد اپل را ندارد. به‌هرحال نسخه‌ی پولی DynamicSpot حاوی امکاناتی برای تغییر نحوه‌ی تعامل ضربه‌ها و لمس‌های طولانی با اعلان‌ها است؛ قابلیتی که حتی در جزیره‌ی پویا اپل وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد این اپلیکیشن درمسیر پیشرفت قرار گرفته و به‌مرور تکمیل‌تر خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا