سرور مجازی
zoomit

مایکروسافت تاریخ رونمایی سرفیس‌های جدید را اعلام کرد

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماه آینده‌ی میلادی رویدادی با محوریت محصولات خانواده‌ی سرفیس برگزار می‌کند. غول ردموندی رویداد جدیدش را «رویداد پاییز ۲۰۲۲ مایکروسافت» خطاب می‌کند، رویدادی که قرار است محفلی برای «صحبت درمورد دستگاه‌ها» باشد. این رویداد ۲۰ مهر برگزار می‌شود.

دعوت‌نامه‌ی مایکروسافت شامل تصویری شبیه به والپیپر با آبرنگ است که عبارت «این تاریخ را به‌خاطر بسپارید» روی آن دیده می‌شود. ظاهراً متن مذکور توسط قلم لمسی سرفیس پن نوشته شده است.

براساس گزارش ورج، دعوت‌نامه‌ی مایکروسافت در حالی برای رسانه‌ها ارسال می‌شود که طی روزهای اخیر شایعه‌های مربوط به سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ تاپ 5 بسیار بیشتر از قبل شده است.

دعوتنامه رویداد پاییز ۲۰۲۲ سرفیس مایکروسافت با آبرنگ

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد در رویداد پاییزه‌ی خود سرفیس لپ تاپ 9 را افزون‌بر پردازنده‌ی اینتل در کانفیگی با پردازنده‌ی آرم هم معرفی کند. با تجهیز سرفیس پرو 9 به پردازنده‌ی آرم، احتمالاً باید با سری سرفیس پرو ایکس خداحافظی کنیم.

رونمایی مدل جدید سرفیس لپ تاپ نیز بسیار محتمل است و شایعه‌ها به معرفی سرفیس لپ تاپ 5 اشاره می‌کنند. همچنین پیش‌بینی می‌شود برای اولین بار شاهد عرضه‌ی سرفیس پرو 9 در رنگ‌های جدید سبز و آبی کمرنگ باشیم.

مقاله‌های مرتبط:

  • سرفیس پرو 9 با پردازنده آرم و پشتیبانی از شبکه 5G گواهی FCC را دریافت کرد
  • سرفیس لپ تاپ 5 احتمالاً با Ryzen 7 6980U عرضه می‌شود

از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا، مایکروسافت رویدادهای سرفیس را به‌صورت حضوری برگزار نکرده است و به‌نظر می‌رسد رویداد پاییز ۲۰۲۲ نیز قرار است صرفاً آنلاین باشد.

رویداد پاییز ۲۰۲۲ تنها چند ساعت قبل از آغاز کنفرانس ایگنایت در سیاتل، برگزار خواهد شد. ایگنایت ۲۰۲۲ اولین رویداد حضوری بزرگ مایکروسافت از زمان شروع همه‌گیری خواهد بود.

رویداد پاییزه‌ی مایکروسافت روز ۱۲ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۰ مهر ۱۴۰۱) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. دیتاسنتر من رویداد مایکروسافت را به‌صورت جامع پوشش می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا