سرور مجازی
اقتصادی

توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ تصمیم جدید درباره مالیات‌ها

توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ تصمیم جدید درباره مالیات‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احسان خاندوزی در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با عرض تبریک درباره اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: در محیط کسب و کار هر سال حمایت و پشتیبانی جدی‌تری از سوی رهبری و دولت دریافت می‌کنیم چراکه مسیر بهبود محیط کسب و کار بی بازگشت است و در سه سال گذشته نقطه کانونی چرخش تحول آفرینی بوده‌است.

وی ادامه داد: جهت تقسیم کار متعارف مرکز بهبود  کسب و کار قانون را به اجرا می‌رساند اما در عمل بازیگران اصلی فعالان اقتصادی و تشکل‌ها هستند و این افراد کانون چرخش تحول آفرینی بوده‌اند و راهبری این مسیر را انجام دادند. 

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این بازیگران اصلی و اتاق سه گانه موضوعاتی که سالها جزو مکتوبات بودند را محقق کردند. 

خاندوزی همچنین در جمع خبرنگاران درباره اختلافات بخش اول و دوم لایحه بودجه در بخش مالیات اظهار داشت: در بخش اول لایحه بودجه سال ١۴٠٣ موضوع کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین دستور رییس جمهوری قرار بر این شد مالیات بر تولید کاهش پیدا کند. از این رو سازمان برنامه و بودجه سه پیشنهاد دربارع جایگزینی درآمدهای مالیاتی ارایه داده و قرار است مبلغ کاهش مالیات‌ها بین منابع دیگر درآمدی تقسیم شود.

223223

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا