سرور مجازی
zoomit

تبلت گوگل پیکسل با تراشه تنسور G2 رسماً معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوگل در رویداد Made By Google 22 خود رسماً از تبلت پیکسل رونمایی کرد. این محصول برای رقابت با سری گلکسی‌تب سامسونگ و آیپدهای اپل معرفی شده است و باید دید عملکرد آن نسبت به نمونه‌های موجود در بازار چگونه خواهد بود.

گوگل اولین‌بار در رویداد I/O ۲۰۲۲ جزئیاتی درمورد تبلت خود ارائه کرد. اگرچه این محصول در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد شد اما اکنون مشخصات کامل آن دردسترس قرار گرفته است. تبلت پیکسل گوگل از تراشه‌ی تسنور G2 بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که در گوشی‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۷ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد این محصول از طراحی شبیه به پیکسل ۳ بهره می‌برد زیرا لبه‌هایی گردی دارد و بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای آن نیز مات است. گوگل می‌گوید از پوشش نانوسرامیکی در بدنه‌ی این دستگاه استفاده کرده است تا کاربران احساس بهتری از دردست گرفتن آن تجربه کنند.

تبلت اندرویدی گوگل پیکسل از ویژگی‌های شخصی‌سازی Material You و قابلیت‌های مخصوص نمایشگرهای بزرگ ازجمله صفحه‌نمایش تقسیم‌شده و پشتیبانی از قلم بهره می‌برد. غول جستجوی اینترنت اعلام کرد که سال آینده اطلاعات بیشتری در این مورد این دستگاه ارائه خواهد داد. البته امکان استفاده از قلم استایلوس شخص‌ثالث نیز روی این تبلت وجود دارد.

این مطلب درحال به‌روزرسانی است…

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا