سرور مجازی
zoomit

زومیت در بخش علمی، نویسنده استخدام می‌کند

دیتاسنتر من، محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین وب‌سایت فعال در حوزه‌ی فناوری کشور به ‌شمار می‌رود. ما در دیتاسنتر من تلاش کرد‌ه‌ایم با تولید محتوای باکیفیت در حوزه‌های مختلف از قبیل فناوری، علمی، خودرو و کسب‌وکار، مخاطبان و همراهان خود را با جدیدترین دستاوردها آشنا کنیم و تجربه‌ی حاصل از کار با گجت‌های مختلف و جذاب را به ‌اشتراک بگذاریم.

اگر دارای روحیه کنجکاوی هستید و یافتن چرایی مسائل علمی در دنیای پیرامونتان از جمله‌ی بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما است، پس جای شما در تحریریه بخش علمی دیتاسنتر من خالی است. ما در تحریریه علمی به‌دنبال یافتن حقایق جذاب علمی در دنیای پیرامون‌ و اشتراک‌گذاری آن هستیم؛ اگر شما نیز همچنان با به آسمان رفتن موشک‌ به مقصد فضا به وجد می‌آیید و به‌دنبال محیطی جذاب و پویا برای کار کردن هستید، رزومه خود را برایمان ارسال کنید.

موقعیت شغلی نویسنده علمی

شرح موقعیت شغلی

دیتاسنتر من در راستای گسترش فعالیت خود در قسمت تحریریه استخدام می‌کند. اگر تصور می‌کنید، دانش لازم برای فعالیت به‌عنوان نویسنده علمی در دیتاسنتر من را دارید، سخت‌کوش هستید، به دنیای فناوری، اخبار و رویدادهای پیرامون آن‌ها علاقه دارید و از نوشتن در یکی از بهترین وب‌سایت‌های فارسی لذت می‌برید، اکنون بهترین زمان برای پیوستن به دیتاسنتر من است.

مهارت‌های مورد نیاز:

  • علاقه‌مندی و تسلط به موضوعات علمی مختلف به‌ویژه علوم پایه و مهندسی
  • داشتن روحیه‌ی پرسشگر، جست‌وجوگر و پیگیر مباحث علمی روز
  • ایده‌پرداز و خلاق در زمینه‌ی تهیه محتوای علمی
  • تسلط بر نگارش فارسی و درک خوب از زبان انگلیسی
  • داشتن روحیه کار گروهی و انعطاف‌پذیری
  • پذیرا بودن نظرات و بازخوردهای دیگران
  • داشتن سابقه در زمینه‌ی نگارش و تولید محتوا
فرم ارسال رزومه

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا