سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل قیمت پالیگان، آیا متیک به روند صعودی باز خواهد گشت؟

تحلیل قیمت پالیگان، آیا متیک به روند صعودی باز خواهد گشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همکاری اخیر پالیگان با آستار (Astar)، یک بلاکچین پیشرو در ژاپن، توجهات را به تعهد این رمزارز به پیشبرد پذیرش انبوه بلاکچین خود، به ویژه در بازار ژاپن جلب کرده است. این همکاری شامل استقرار یک زنجیره لایه ۲ جدید مبتنی بر ZK در شبکه اتریوم است که توسط پالیگان CKD تسهیل شده است. هدف اصلی تسریع پذیرش راهبردهای وب۳، نه تنها در ژاپن، بلکه در مقیاس جهانی، با تمرکز خاص بر بخش‌هایی مانند بازی و سرگرمی است. این ابتکار همزمان با اشتیاق فزاینده ژاپن به فناوری‌های بلاکچین است و بر نقش پالیگان به‌عنوان یک فعال کلیدی در ایجاد پذیرش انبوه و انتقال به پلتفرم‌های بلاکچینی تأکید می‌کند.
با این حال، در میان این تلاش‌ها برای ترویج فناوری بلاکچین، ارز دیجیتال بومی پالیگان (MATIC)، در هفته‌های اخیر روند نزولی را تجربه کرده است. قیمت متیک به کمترین حد خود در ژوئن ۲۰۲۳ سقوط کرده بود و در ۱۱ سپتامبر به پایین‌ترین سطح سال گذشته خود یعنی ۰.۴۹ دلار رسید. با این وجود، چندین نشانه وجود دارد که فضایی برای رشد آن باقی می‌گذارد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

متیک برای مدت کوتاهی در طول کاهش قیمت اخیر خود وارد قلمرو اشباع فروش شد، اما از آن زمان به حدود ۰.۵۱ دلار بازگشته است. این امر به سطحی از انباشت اشاره می‌کند و در شاخص جریان پول (MFI) نیز منعکس می‌شود. قابل توجه است که بین پایین‌ترین قیمت اخیر متیک و پایین‌ترین سطوح مشاهده‌شده در شاخص قدرت نسبی (RSI) واگرایی وجود دارد، که نشان‌دهنده تغییر احتمالی به سمت تمایلات صعودی کوتاه‌مدت است. از سوی دیگر، تعداد آدرس‌های فعال روزانه به ویژه از ابتدای ماه جاری در حال افزایش بوده است. همچنین آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیارد متیک در اختیار دارند، که کمی بیش از ۵۰ درصد عرض در گردش این رمزارز است، در حال انباشت بیشتر متیک بوده‌اند.
تحلیل قیمت پالیگان، آیا متیک به روند صعودی باز خواهد گشت؟در مجموع، این عوامل، همراه با کاهش اخیر به پایین‌ترین سطح ۱۲ ماهه، نشان می‌دهد که متیک ممکن است فضای نزولی محدودی نسبت به سطح فعلی خود داشته باشد. با این وجود، بازار ارزهای دیجیتال به شدت متأثر از عوامل بی‌شمار است. از این رو به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که احتیاط کنند، تحقیقات کامل را انجام دهند و دیدگاه‌های مختلف را قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا