سرور مجازی
zoomit

تبلت ردمی پد احتمالاً با تراشه Helio G99 و باتری ۷۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌زودی معرفی خواهد شد

شیائومی احتمالاً در روزهای آینده گوشی‌های هوشمند سری 12T خود را در دو نسخه رونمایی خواهد کرد. اکنون طبق برخی گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در ماه اکتبر، تبلت جدیدی به‌ نام ردمی‌ پد (Redmi Pad) را نیز معرفی کند. شیائومی کویت تصویری از ردمی پد در حساب اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشته است که طراحی این دستگاه را به‌وضوح نشان می‌دهد و با رندرهای پیشین این تبلت مطابقت دارد.

تصویر منتشرشده در اینستاگرام شیائومی کویت مدل سبزرنگ ردمی پد را نشان می‌دهد. البته انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ خاکستری و نقره‌ای نیز عرضه شود. براساس اعلام Pricebaba، این تبلت در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۴ گیگابایت رم دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. طبق شایعات، مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول احتمالاً با ۴ گیگابایت رم عرضه نخواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین تبلت ردمی احتمالاً با نام ردمی پد 5G و با شارژ ۶۷ وات به‌زودی معرفی خواهد شد

به‌گزارش GSMArena، ردمی پد محصولی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. انتظار می‌رود این تبلت به سیستم-روی-چیپ MT8781 مدیاتک مجهز شود؛ تراشه‌ای که شامل دو هسته‌ی اصلی Cortex A75 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌‌ی Cortex A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali G57 MC2 بهره می‌برد. بدین‌ترتیب این تراشه احتمالاً نسخه‌ای از Helio G99 خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی ردمی پد می‌توان به نمایشگر ۱۱٫۲ اینچی LCD، رابط کاربری MIUI Pad 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲، باتری ۷۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی اشاره کرد. این تبلت از دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت و امکان دارد با بلندگوهای چهارگانه عرضه شود که در این‌ صورت به دستگاهی ایدئال برای تماشای فیلم تبدیل خواهد شد.

ردمی پد در مدل وای‌فای و 4G LTE دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. طبق شایعات اخیر، مدل وای‌فای این دستگاه احتمالاً با قیمت ۲۳۲ دلار و مدل LTE آن با قیمت ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو در بازار اروپا فروخته خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا