سرور مجازی
zoomit

رونمایی ایسوس از سری ROG Phone 6D؛ تجهیز مدل Ultimate به پورت ویژه‌ برای خنک‌سازی

پس از هفته‌ها انتشار تبلیغات، بالاخره ایسوس از گوشی‌های ROG Phone 6D و 6D Ultimate رونمایی کرد. شرکت سازنده برای اینکه بتواند عملکرد تراشه مدیاتک دستگاه‌های خود را به حداکثر برساند، سیستم‌ خنک‌کننده‌ی انقلابی را طراحی کرده است.

به گزارش gsmarena، هر دو گوشی‌های هوشمند 6D و 6D Ultimate دارای پردازنده‌ی Dimensity 9000+ مدیاتک هستند. یکی از تفاوت‌های 6D استاندارد و آلتیمیت حافظه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود. بیشترین پیکربندی درنظر گرفته شده برای نسخه‌ی استاندارد ۱۶ / ۲۵۶ گیگابایت و برای مدل دیگر ۱۶ / ۵۱۲ گیگابایت است.

گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس از پنل OLED با اندازه ۶٫۷۸ اینچ، عمق رنگ ۱۰ بیت، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و HDR10+ بهره می‌برند. از سوی دیگر، بخش دوربین بدون نسبت به مدل پیشین بدون تغییر مانده است. حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی با پیکسل‌های ۱ میکرومتری و لنز f/۱.۹ دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند. یک لنز اولتراواید با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو دوربین سه‌گانه‌ی گوشی‌های هوشمند 6D و 6D Ultimate را تکمیل می‌کنند. در جلوی دستگاه نیز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود که وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

در گوشی‌های هوشمند 6D و 6D Ultimate، مانند خط تولید اصلی ROG Phone 6، از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که توانایی پشتیبانی از شارژ سریع تا ۶۵ وات (ازطریق USB Power Delivery) را دارند. طراحی نیز تا حدی بدون تغییر مانده است. حتی لوازم جانبی ROG Phone 6 و 6 Pro با سری جدید سازگار هستند.

پنل پشتی و نمایشگر ROG PHONE 6D ULTIMATE با پس زمینه بنفش

پنل پشتی و نمایشگر ROG PHONE 6D ULTIMATE با پس زمینه بنفش

پنل پشتی و نمایشگر ROG PHONE 6D ULTIMATE با پس زمینه بنفش

بااین‌حال، AeroActive Portal ویژگی جذاب و چشم‌گیری برای 6D Ultimate است. پورت مذکور ازطریق یک لولای متحرک مسیر مستقیمی را به اجزای خنک‌کننده داخلی گوشی ایجاد می‌کند تا AeroActive Cooler 6 بتواند دمای دستگاه را پایین بیاورد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ROG Phone 6D ایسوس با بهترین سیستم‌ خنک‌کننده سری ROG عرضه خواهد شد

ایسوس دوگانه ROG Phone 6D را تنها در رنگ خاکستری فضایی عرضه می‌کند. قیمت مدل استاندارد در انگلستان از ۷۹۹ پوند و نسخه Ultimate از ۱۱۹۹ پوند شروع می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا