سرور مجازی
تکنولوژی

یوفوها به‌زودی از طریق یک واحد اختصاصی در پنتاگون مورد بررسی قرار می‌گیرند

وزارت دفاع آمریکا به زودی واحد ویژه‌ای را افتتاح خواهد کرد تا به صورت اختصاصی به بررسی نمونه‌های مشاهده اشیاء پرنده ناشناس یا یوفوها (UFO) بپردازد. این واحد افزون بر هوا و فضا، بر حضور یوفوها در زیر آب هم نظارت خواهد داشت و پرونده‌های مربوطه را بررسی خواهد کرد.

این واحد جدید که دفتر تجزیه و تحلیل ناهنجاری در همه حوزه‌ها (AARO) نام گرفته، به عنوان یک هاب مرکزی عمل می‌کند که گزارش‌های مربوط به مشاهده یوفوها در بخش‌های مختلف وزارت دفاع شامل ارتش، نیروی زمینی و نیروی هوایی را گردآوری، بررسی و مدیریت خواهد کرد.

بر اساس بیانیه پنتاگون، این دفتر جدید در واقع تلاش‌های دولت در زمینه شناسایی اشیاء پرنده ناشناس را همگام می‌کند تا ریسک تهدیدهای احتمالی پایین بیاید. بودجه AARO در سال مالی 2022 از طریق قانون اختیار دفاع ملی تامین می‌شود. مدیریت این دفتر برعهده «شان ام. کرک‌پاتریک»، دانشمند ارشد مرکز موشک و اطلاعات فضایی از سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا خواهد بود.

پنتاگون

واحد جدید یوفوها چه کار خواهد کرد؟

واحد AARO بر شش موضوع اصلی تمرکز می‌کند که شامل مدیریت، علم و فناوری، عملیات‌های اطلاعاتی و تحلیلی، کاهش ریسک و غلبه، نظارت، گردآوری اطلاعات، ثبت گزارش و توانمندی‌های سیستمی و طراحی است. این دفتر قرار است به دنبال تشخیص و شناسایی اشیاء ناشناس از جمله در فضا، هوا، زیر آب و در حال حرکت بین دو محیط مختلف برود.

نوشته های مشابه

ایالات متحده در چند سال اخیر پس از افشای ویدیویی از یک هواپیمای مرموز و بدون بال که در سال 2017 در نزدیکی چند خلبان نیروی دریایی دیده شده بود، توجه دوباره‌ای به موضوع یوفوها داشته است. نیروی دریایی در سال 2020 رسما این ویدیو را تایید و آن را از حالت محرمانه خارج کرد. اما مشخص نشد که چه چیزی در داخل آن دیده شده است.

پنتاگون چند وقت پیش برای اولین بار در 50 سال اخیر برای مسئله یوفوها جلسه استماع عمومی برگزار کرد تا به شکل جدی‌تری این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد. حالا باید منتظر بود تا ببینیم افتتاح این دفتر تازه چه تغییری در شرایط بررسی و انتشار اطلاعات مربوط به اشیاء پرنده ناشناس ایجاد خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا