سرور مجازی
zoomit

زومیت نویسنده استخدام می‌کند

دیتاسنتر من به‌عنوان محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین وب‌سایت فعال در حوزه‌ی فناوری کشور به ‌شمار می‌رود. ما در دیتاسنتر من تلاش کرد‌ه‌ایم با تولید محتوای باکیفیت در حوزه‌های مختلف از قبیل فناوری، علمی، خودرو و کسب‌وکار، مخاطبان و همراهان خود را با جدیدترین دستاوردها آشنا کنیم و تجربه‌ی حاصل از کار با گجت‌های مختلف و جذاب را به ‌اشتراک بگذاریم.

اگر به دنیای فناوری علاقه دارید و دست‌به‌ قلم هستید، اگر از روحیه‌ی کنجکاو و پرسشگری بهره می‌برید و می‌خواهید از زیروبم هر گجتی، از گوشی هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ و هدفون آگاهی پیدا کنید، در این‌صورت جای شما در تیم بررسی دیتاسنتر من خالی است.

ما با بررسی و ارزیابی عملکرد هرمحصول از جنبه‌های گوناگون و ارائه‌ی نتایج در قالب مقالات و ویدئوهای غنی به مخاطب کمک می‌کنیم تا محصول ایده‌آل خود را از بین انبوه مدل‌های موجود در بازار بیابد.

موقعیت شغلی نویسنده‌ی فناوری (بررسی محصول – راهنمای خرید)

شرح موقعیت شغلی

نویسنده‌ی مقالات راهنمای خرید را می‌توان توانمند‌ترین و بالارده‌ترین نویسنده در دنیای فناوری دانست که با تجربه و دانش بسیار فراوان در این حوزه، مسئولیت نگارش، تالیف و به‌روزرسانی تمامی راهنما و آموزش‌های خرید، معرفی و آشنایی کاربران با محصولات مختلف را به‌عهده خواهد داشت. نگارش راهنمای خرید صرفاً معرفی بهترین محصولات هر حوزه نیست. بلکه باید با دیدی وسیع به‌صورت پیوسته با رصد بازار، شرکت‌های فعال، محصولات موجود، شرایط خدمات پس از فروش و آشنایی با نیاز‌های کاربران، آن‌ها را به بهترین نحو برای افزایش دانش در خصوص نیازها و محصولات ایده‌آل دردسترس آموزش دهد و بهترین گزینه‌های ممکن را در بودجه‌های مختلف و از بهترین فروشگاه‌های بازار به آن‌ها اعلام کند.

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط کامل به حوزه‌ی فناوری، سخت‌افزار و گجت‌ها
  • آشنایی با بازار حوزه‌ی فناوری در کشور
  • تسلط بر نگارش فارسی و درک خوب از زبان انگلیسی
  • داشتن روحیه‌ی پرسش‌گر
  • داشتن چارچوب فکری بالنده و روحیه‌ی کار گروهی
  • پذیرابودن نظرات و بازخوردهای دیگران
  • سازگار و انعطاف‌پذیر و ترجیحا دارای سابقه‌ی نگارش

موقعیت شغلی نویسنده‌ی ارشد تحریریه به‌صورت حضوری و تمام‌وقت است؛ درنتیجه از بررسی روزمه‌ها و اطلاعات ارسال‌شده برای فعالیت دورکار معذوریم. ضمنا فن بیان خوب و سابقه‌ی اجرا امتیاز به‌ شمار می‌رود.

فرم ارسال رزومه

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا