سرور مجازی
zoomit

استفاده از توییتر پس‌ از حضور ایلان ماسک در این پلتفرم به‌شدت افزایش یافته است

طبق گزارش‌ها، میزان استفاده از شبکه‌ی اجتماعی توییتر به‌شدت افزایش یافته است. آخرین آمار منتشر‌شده نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این پلتفرم پس‌ از مدیرعاملی ایلان ماسک به ۱٫۶ میلیون نفر رسیده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ابهام‌های زیادی درباره‌ی آینده‌ی این شرکت وجود دارد؛ زیرا گفته شده است کارکنانش در روزهای گذشته به‌طوردسته‌جمعی استعفا داده‌اند.

با انتشار خبرهای مرتبط با اخراج‌های گسترده در توییتر، هش‌تگ RipTwtiiter# به یکی از هش‌تگ‌ها پرکاربرد در میان کاربران این شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شد و از احتمال سقوط قریب‌الوقوع به‌دلیل استعفای ده‌ها کارمند مهم آن حکایت می‌کرد. ‌به‌گزارش Notebookcheck‌، حتی ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، میم‌هایی درباره‌ی این پلتفرم به‌اشتراک گذاشته است. اکنون واضح به‌نظر می‌رسد که توییتر هنوز فاصله‌ی زیادی برای تبدیل‌شدن به شبکه‌ی اجتماعی منحل‌شده دارد؛ زیرا تعداد کاربران فعال روزانه‌ی آن به بیشترین سطح خود رسیده است.

آمار استفاده از توییتر پس از خرید ایلان ماسک

ماسک نموداری را به‌اشتراک گذاشته است که تعداد کاربران فعال روزانه‌ی توییتر را که می‌توان از آن‌ها درآمد به‌دست آورد، در چند هفته‌ی گذشته نشان می‌دهد. هفته‌ی قبل که ۲۰ نوامبر به‌پایان رسید، تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این پلتفرم به‌ رقم درخورتوجه ۱٫۶ میلیون‌‌نفر رسید. براساس نمودار مذکور، از زمانی‌که ماسک توییتر را خریده است، روند صعودی ثابتی را دنبال می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیام‌های خصوصی توییتر رمزنگاری می‌شوند؛ ایلان ماسک: تماس صوتی و ویدیویی نیز اضافه خواهیم کرد
  • توییتر و معضلی به نام اپل؛ جنگ دیجیتال به‌نفع هیچ‌کس نیست

مدیرعامل تسلا معامله‌ی خرید توییتر را در ۲۷ اکتبر نهایی کرد و در پایان همان هفته، این شبکه‌ی اجتماعی شاهد افزایش تعداد کاربران فعال روزانه بود و باعث شد تعداد این افراد به ۲۵۷٫۶ میلیون‌نفر برسد که درمقایسه‌با هفته‌ی قبل (۲۵۴٫۵ میلیون‌نفر) افزایش ۳٫۱ درصدی را تجربه کرده است. به‌طورخلاصه باید بگوییم که خیلی زود است تا بخواهیم درباره‌ی اثرهای بلندمدت نرخ استفاده از توییتر صحبت کنیم، اثرهایی که گفته می‌شود به‌دلیل تغییر سیاست‌ها و بازگردانی حساب‌های ممنوعه رخ خواهد داد. نکته‌ی روشن این است که تغییرات کنونی حداقل تأثیری بر استفاده‌ی مردم از این پلتفرم نگذاشته است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا