سرور مجازی
zoomit

نظرسنجی: جذاب‌ترین محصول رویداد Far Out اپل چه بود؟

اپل در سومین رویداد امسال موسوم به Far Out که ۱۶ شهریور برگزار شد، از خانواده‌ی آیفون ۱۴ به‌همراه طیف وسیعی از دستگاه‌های جدید همراه با آن رونمایی کرد تا اکوسیستم اپل را برای طرفداران قدیمی و کاربران جدید بیش از پیش وسوسه‌انگیز کند. سری جدید خانواده‌ی آیفون امسال با چهار محصول از جمله دو مدل پایه‌ی آیفون ۱۴ و پلاس همراه با آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس معرفی شد. مدل‌های جدید ساعت هوشمند این شرکت نیز با نام‌های اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا رونمایی و نسل جدید ایرپاز پرو سرانجام پس از سه سال معرفی شد.

سری آیفون ۱۴

نمایش رنگ بندی آیفون ۱۴ اپل

درحالی‌که مدل‌‌های پایه‌ی آیفون ۱۴ با تغییرات عمده‌ی زیادی همراه نبود و حتی از همان تراشه‌ی قدیمی A15 سری آیفون ۱۳ فقط با کمی بهبود گرافیکی در آن‌ها استفاده شده است، گل سرسبد مراسم، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بود که در کنار مجهز شدن به تراشه‌ی قدرتمند A16 با سه ویژگی جذاب صفحه‌نمایش همیشه روشن (که البته گوشی‌های اندرویدی سال‌ها از آن بهره می‌برده‌اند)، دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسلی و سیستم ارتباط ماهواره‌ای (که در مدل‌های پایه نیز به کار رفته است) با لقب پرقدرت‌ترین گوشی‌های تاریخ‌ به میدان آمده‌اند.

آیفون ۱۴ پرو

اما بزرگ‌ترین تغییر در آیفون‌های پرو نسل جدید، مربوط به پنل جلویی است که در بالای نمایشگر میزبان حفره‌ای کپسولی برای جایگزینی با بریدگی هستند. این حفر‌ه‌ی کپسولی به‌طرز شگفت‌انگیزی به‌صورت پویا تنظیم می‌شود.

از دیگر موارد قابل توجه، تصمیم اپل به حذف درگاه سیم‌کارت برای آیفون‌هایی است که در آمریکا عرضه خواهند شد تا کاربران به‌جای سیم‌کارت فیزیکی، از eSIM استفاده کنند. سیستم ارتباط ماهواره‌ای نیز برای شرایطی است که کاربر در محلی خارج از محدوده‌ی آنتن‌دهی قرار می‌گیرد تا بتواند سیگنال اضطراری مورد نیازش را ازطریق ارتباط ماهواره‌ای ارسال کند.

مدل‌های جدید اپل واچ: سری ۸، SE و اولترا

اپل واچ سری ۸

کوپرتینو‌نشین‌ها در رویداد Far Out از اپل واچ سری ۸، واچ SE به‌روزشده و مدل مقاوم اولترا برای آن‌هایی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند، رونمایی کردند. در اپل واچ سری ۸ کماکان خبری از پایش فشار خون نیست، اما ویژگی‌های جذابی چون سنسور دمای بدن، ویژگی تشخیص تصادف، گزینه‌ی جدید حالت کم مصرف، رومینگ بین‌المللی و عمر باتری ۱۸ ساعته، برچسب قیمتی ۳۹۹ و ۴۹۹ دلاری مدل GPS و سلولار را توجیه کند.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا افزون‌بر نمایشگر بزرگ‌تر با قابلیت تولید ۲۰۰۰ نیت روشنایی، با باتری بهبودیافته ۳۶ ساعته و بدنه‌ای مقاوم از جنس تیتانیوم برای فعالیت‌های بدنی در شرایط سخت بسیار ایدئال است. این ساعت با اندازه‌ی ۴۹ میلی‌متری در کنار دکمه‌ی چرخشی با طراحی جدید، از دکمه‌ی جدیدی برخوردار است که امکان کار با دستکش را دارد و با برچسب قیمتی ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

ایرپادز پرو ۲

ایرپاد پرو درمقابل ایرپاد پرو نسل دوم

سه سال طول کشید تا اپل سرانجام پرفروش‌ترین ایرباد بی‌سیم دنیا را به‌روز کند؛ محصولی که ابتدا به‌خاطر ظاهر «مسواک‌مانند»‌اش دست انداخته شد، اما دیری نگذشت که دنیا آن را پذیرفت و حتی عاشق سادگی‌اش شد. ایرپادز پرو ۲ به تراشه‌ی جدید H2 مجهز شده تا به‌گفته‌ی اپل، کیفیت صدای بهبود یافته و حذف نویز دوبرابری را به ارمغان آورد. ایرپادز پرو ۲ همچنین از یک کیس شارژ جدید با پشتیبانی از Find My و اسپیکر داخلی برای ردیابی بهتر بهره می‌برد. عمر باتری هدفون نیز ۳۳ درصد افزایش یافته و به ۶ ساعت رسیده است. قیمت این هدفون ۲۴۹ دلار است.

کدام‌یک از محصولات معرفی‌شده در رویداد اپل شما را بیشتر هیجان‌زده کرده و کدام محصول انتظارات‌تان را برآورده نکرده است؟ با شرکت در نظرسنجی و به اشتراک گذاشتن نظرات خود درباره‌ی محصولات جدید اپل، ما و دیگر کاربران دیتاسنتر من را در جریان انتظارات خود از رویداد قرار دهید.



مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا