سرور مجازی
zoomit

وان‌ پلاس احتمالاً اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 خود را اواخر سال جاری معرفی می‌کند

وان‌پلاس در سال ۲۰۲۲ دو گوشی پرچم‌دار به نام‌های وان‌پلاس ۱۰ پرو و وان‌پلاس 10T را روانه‌ی بازار کرد. اکنون یکی از افشاگران چینی ادعا کرده است که این برند نسل بعدی گوشی پرچم‌دار خود را قبل از پایان سال جاری، معرفی خواهد کرد.

DigitalChatStation در حساب ویبو خود اعلام کرد وان‌پلاس اواخر سال ۲۰۲۲ یک گوشی هوشمند با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 معرفی خواهد کرد. وی همچنین اظهار داشت که وان‌پلاس در ساخت این پرچم‌دار جدید روی عملکرد آن تمرکز زیادی خواهد داشت.

همان‌طور که AndroidAuthority اشاره می‌کند، درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد مشخصات گوشی رده‌بالای بعدی وان‌پلاس دردسترس نیست اما احتمالاً تحت عنوان سری وان‌پلاس ۱۱ معرفی خواهد شد. این شرکت در سال جاری مدل استاندارد وان‌پلاس ۱۰ را عرضه نکرد و بنابراین دستگاه پرچم‌دار بعدی آن احتمالاً وان‌پلاس ۱۱ پرو نام خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان پلاس 10T در آزمون مقاومت مثل بیسکوییت از وسط نصف شد
  • رقبا در تکاپوی شکست سامسونگ؛ وان پلاس نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی تاشدنی می‌پیوندد

انتظار می‌رود کوالکام در رویداد اسنپدراگون خود که اواسط ماه نوامبر برگزار خواهد شد، از تراشه‌ی پرچم‌دار جدیدش موسوم به Snapdragon 8 Gen 2 رسماً رونمایی کند. در مقام مقایسه، Snapdragon 8 Gen 1 در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و مدت کوتاهی پس از آن شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمندی مثل شیائومی ۱۲ و موتورولا Edge X30 بودیم که از این پردازنده استفاده می‌کردند. بااین‌حال، دو دستگاه مورد اشاره فقط در بازار چین عرضه شدند و بنابراین اگر پرچم‌دار مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 وان‌پلاس نیز فقط در چین به‌فروش برسد، نباید چندان تعجب کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا