سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شرکت Spigen با انتشار تصویری طراحی دوربین اصلی و اندازه نمایشگر آیفون ۱۳ را فاش کرد

شرکت تولیدکننده کیس و لوازم جانبی Spigen تنها یک روز مانده به رونمایی رسمی سری آیفون ۱۳، تصویر کیس این گوشی پرچمدار را به اشتراک گذاشته و ضمن تایید طراحی دوربین این دستگاه، اندازه نمایشگر آن را هم فاش کرده است.

از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که دوربین عقب آیفون ۱۳ چه شکلی است و نمایشگر آن چه اندازه‌ای دارد. حالا یک بار دیگر تایید شده که سنسورهای دوربین آیفون ۱۳ به‌صورت مورب طراحی شده‌اند. فعلا دلیل خاصی برای این تغییر مطرح نشده اما در هر حال اپل امسال چنین ظاهری را برای آیفون انتخاب کرده است.

کیس شفاف Spigen برای آیفون ۱۳ علاوه بر طراحی قاب عقب، اندازه نمایشگر این دستگاه را هم تایید می‌کند. روی جعبه‌های موجود در تصویر زیر نوشته شده که آیفون ۱۳ پنل ۶.۱ اینچی دارد. Spigen می‌گوید آن‌ها با شرایط زیر برای مراسم فردا شب اپل آماده می‌شوند.

بر این اساس به نظر می‌رسد که فروش کیس محافظ Spigen همزمان با عرضه سری آیفون ۱۳ آغاز خواهد شد. همان طور که از تصویر روی جعبه محصول پیداست، این کیس از شارژر مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند.

با توجه به آن‌چه که تا به امروز درباره آیفون ۱۳ می‌دانیم، این تلفن هوشمند مثل پارسال در چهار مدل به بازار می‌آید. آیفون ۱۳ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی کوچک‌ترین مدل، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو با اندازه ۶.۱ اینچی مدل‌های متوسط و آیفون ۱۳ پرو مکس با اندازه ۶.۷ اینچی بزرگ‌ترین مدل آیفون خواهد بود.

سری آیفون ۱۳ از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسل قبلی نخواهد داشت ولی همان‌طور که گفتیم تغییراتی در ماژول دوربین آن اعمال می‌شود. به‌علاوه، امسال شاهد کوچک‌تر شدن اندازه ناچ بالای نمایشگر خواهیم بود. این خانواده به تراشه ۵ نانومتری A15 بایونیک مجهز می‌شوند تا بیشترین توان را به کاربران ارائه کنند.

دیجیاتو مانند همیشه مراسم اپل را پوشش می‌دهد و فردا شب ساعت ۲۱:۰۰ برای رویداد California Streaming همراه شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا