سرور مجازی
zoomit

گوگل تاریخ رونمایی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را اعلام کرد

گوگل ساعاتی پیش دعوت‌نامه‌ی رویداد پاییزه‌ی خود را برای رسانه‌ها ارسال کرد. این رویداد که پنج‌شنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ مهر ۱۴۰۱) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود، محفلی برای رونمایی کامل گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خواهد بود. گوگل در مراسم موردبحث تاریخ عرضه‌ی پیکسل واچ را نیز اعلام می‌کند.

دعوت‌نامه‌ی رویداد گوگل در حالی برای رسانه‌ها ارسال می‌شود که اپل چهارشنبه‌شب در مراسم Far Out از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرده‌برداری می‌کند. از زمان معرفی اولیه‌ی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها فاش شده است. حتی چند روز پیش شاهد افشای ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل 7 پرو بودیم. البته بخش زیادی از اطلاعات فاش‌شده درباره‌ی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را گوگل به‌صورت اولیه اعلام کرده بود.

یکی از تغییرات جالب گوشی‌های جدید گوگل، بهره‌مندی از یک نوار آلومینیومی در پنل پشتی برای میزبانی از دوربین‌ها است. این نوار آلومینیومی در پیکسل 7 پرو شامل یک حفره‌ی دایره‌ای و یک حفره‌ی کپسولی است. گوگل گفته است که گوشی‌های سری پیکسل 7 با تراشه‌ی جدید Tensor G2 تولید می‌شوند.

براساس گزارش ورج، در اوایل سال جاری میلادی یکی از کاربران ردیت تصاویری از نمونه‌ی پیش‌تولید پیکسل واچ را فاش کرد و گفت آن ساعت هوشمند را در رستوران پیدا کرده است. پیکسل واچی که در تصاویر فاش‌شده دیدیم روشن نمی‌شد، اما جزئیات تازه‌ای درباره‌ی ابعاد ساعت هوشمند گوگل دردسترس ما قرار داد.

مقاله‌های مرتبط:

  • پیش‌نمایشی از پیکسل ۷ و ۷ پرو توسط گوگل به نمایش درآمد
  • پیکسل واچ، ساعت هوشمند گوگل، معرفی شد

گوگل قصد ندارد پیکسل 7 را با تغییرات انقلابی همراه کند. استقبال از پیکسل 6 بسیار خوب بود،‌ به همین دلیل ظاهراً گوگل تصمیم گرفته همان فرمول موفق را با یک‌سری اصلاحات روبه‌رو کند.

از طرفی معرفی پیکسل واچ اتفاق مهمی است. پیکسل واچ در بازار کار ساده‌ای نخواهد داشت. ساعت‌هایی که اپل و سامسونگ می‌سازند اکنون بسیار محبوب هستند.

دیتاسنتر من چهاردهم مهرماه رویداد گوگل را به‌صورت جامع پوشش خواهد داد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا