سرور مجازی
اقتصادی

این خودروی پرنده‌ای است که آیندگان سوار خواهند شد!/ عکس

این خودروی پرنده‌ای است که آیندگان سوار خواهند شد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوآوری‌های انسانی شگفتی‌هایی مانند اینترنت و هوش مصنوعی (AI) به ما داده‌است، اما حتی تا سال ۲۰۲۳، ماشین‌های پرنده تا حد زیادی علمی تخیلی باقی مانده‌اند. گفته می‌شود، استارت‌آپ آمریکایی Alef Aeronautics امیدوار است که تصویر متفاوتی از خودروهای پرنده تا سال آینده به جهانیان نشان دهد.

این خودروی پرنده‌ای است که آیندگان سوار خواهند شد!/ عکس

این شرکت مستقر در کالیفرنیا از نمونه اولیه خودروی پرنده مدل A خود در نمایشگاه خودروی دیترویت در حال اجرا رونمایی کرد و در عین حال تأیید کرد که این هواپیما برای پروازهای آزمایشی توسط اداره هوانوردی فدرال تایید شده‌است. این شرکت تاکنون این وسیله نقلیه را برای عموم به پرواز در نیاورده است و فیلمی از این خودرو در حال پرواز منتشر نکرده‌است.

این خودروی پرنده‌ای است که آیندگان سوار خواهند شد!/ عکس

مدل A دارای دو ملخ در جلو و عقب خودرو است که آن را قادر می سازد تا برخاست و فرود عمودی را انجام دهد. به گفته این شرکت خودروسازی، این وسیله نقلیه الکتریکی باید برد رانندگی در حدود ۳۲۰ کیلومتر و برد پروازی بیش از ۱۶۰ کیلومتر داشته باشد.

ایده ساخت این خودرو، قرار دادن بال در دو طرف آن است، دو بالی که خودرو را به طرف بالا حرکت می‌دهند. مدیر عامل شرکت Alef Aeronautics، توضیح داد که وقتی به بالا می روید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۹۰ درجه بچرخید.

بسته به نتیجه آزمایشات پرواز، این شرکت خودروسازی امیدوار است که محصول خود را در سال ۲۰۲۵ با قیمت ۲۸۰۰۰۰ یورو وارد بازار کند. اما این شرکت که اسپیس ایکس ایلان ماسک را در زمره حامیان مالی خود دارد، باید تعدادی از موانع نظارتی را قبل از بلند شدن خودروی پرنده خود برطرف کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

منبع: euronews

بیشتر بخوانید:

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر آغاز شد/ عکس

نتیجه شگفت‌انگیز جراحی ۷.۵ میلیارد تومانی ماشین مستربین!/ عکس

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا