سرور مجازی
zoomit

شیائومی در یک‌ساعت بیش از ۵۰۰هزار سری ردمی نوت ۱۱ در چین فروخته است

چند روز پیش ردمی با پشتیبانی شیائومی، نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش، یعنی سری ردمی نوت ۱۱ را در چین معرفی کرد که سه مدل نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس را شامل می‌شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، سری ردمی نوت ۱۱ از امروز برای خرید در چین در دسترس قرار گرفتند و این شرکت اعداد جالبی را از میزان فروش منتشر کرد. ردمی ادعا می‌کند که تنها در یک ساعت بیش از ۵۰۰‌هزار دستگاه سری ردمی نوت ۱۱ فروخته است.

از طرفی دیگر شیائومی همچنین اعلام کرد که تنها در یک دقیقه و ۴۵ ثانیه از شروع جشنواره ۱۱:۱۱ خود، موفق به فروش محصولاتی به‌ارزش بیش از ۲ میلیارد یوآن شده است. افزون‌براین، در مدت زمان حدود ۵۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه این رقم ۲ برابر شده و به ۴ میلیارد یوآن رسیده است.

باتوجه به مشخصات، ردمی نوت ۱۱ صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح صفحه‌نمایش ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. از طرفی دیگر، دو مدل پرو و پرو پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح صفحه‌نمایش ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند.

مدل‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک فایوجی بهره می‌برند که با استفاده از فرایند ۶ نانومتری TSMC تولید می‌شوند. در مقابل، مدل معمولی سری مذکور مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک فایوجی است.

فروش ۵۰۰ هزار سری ردمی نوت ۱۱ در یک ساعت در چین

تمامی مدل‌ها توسط خنک‌کننده‌ی مایع VC برای دفع گرما ارائه می‌شوند که به‌طور متوسط دمای دستگاه را تا ۳ درجه کاهش می‌دهد. ردمی نوت ۱۱ در پنل پشت از حسگر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل به‌همراه یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید تشکیل شده است.

از طرفی دیگر ردمی نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس، حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، حسگر ۸ مگاپیکسل اولتراواید و حسگر ۲ مگاپیکسل ماکرو را میزبانی می‌کند. هرسه مدل در پنل جلو دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدئویی هستند.

قدرت نرم‌افزاری سری ردمی نوت ۱۱ را رابط کاربری MIUI 12.5 برپایه‌ی اندروید ۱۱ تأمین می‌کند. مدل معمولی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات است؛ درحالی‌که مدل پرو از باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۶۷ وات و مدل پرو پلاس از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد و یک آداپتور برق در جعبه وجود دارد.

قیمت ردمی نوت ۱۱ معمولی از ۱۱۹۹ یوان (معادل ۱۸۷ دلار) برای پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آغاز می‌شود؛ درحالی‌که ردمی نوت ۱۱ پرو مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌قیمت ۲۲۹۹ یوآن (تقریبا ۳۵۹ دلار) فروخته می‌شود.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره‌ی استقبال طرفداران از سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا