سرور مجازی
فضای مجازی

به روزرسانی اپلیکیشن همراه من

جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه من منتشر و به منظور استفاده کاربران در فروشگاه معتبر ایرانی اندروید و iOS و همچنین صفحه رسمی اپلیکیشن همراه من به نشانی https://mymci.app قرار گرفت. کاربران می‌توانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در قرعه کشی هزار بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شرکت کنند.

همچنین کاربرانی که تا کنون اپلیکیشن همراه من را نصب نکرده اند نیز می‌توانند با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن علاوه بر دریافت ۱۰ گیگابایت اینترنت (ویژه نصب اولی‌ها)، در قرعه کشی فوق شرکت کنند.

گفتنی است در نسخه جدید همراه من، تلاش شده تجربه کاربری مناسب‌تری در اختیار استفاده کنندگان  قرار بگیرد و کاربران راحت‌تر بتوانند از خدمات موجود در اپلیکیشن همراه من بهره‌مند شوند.

 قرعه کشی هزار بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی در تاریخ ۱۶ مهرماه بین تمام افرادی که نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را نصب کرده‌اند برگزار می‌شود و برندگان از طریق وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد.

دارندگان سیم کارت‌های همراه اول می‌توانند برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من و شرکت در قرعه کشی فوق از طریق استور‌های معتبر داخلی همچون بازار و مایکت اقدام کنند.

دیتاسنتر من فضای مجازی دنیای ارتباطات

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا