سرور مجازی
فضای مجازی

عبارات سریع سفارشی، قابلیت جدید Google Assistant

Google Assistant ممکن است به زودی به عبارات سریع سفارشی اجازه دهد؛ متاسفانه ویژگی جدید به Pixel ۶ و Nest Hub Max محدود می‌شود.عبارت‌های سریع هفته گذشته ابتدا در Nest Hub Max منتشر شد و پیش از این در Pixel ۶ در دسترس بود، اما کارشناسان نرم‌افزار در ۹to۵Google شواهدی مبنی بر توانایی تنظیم عبارت‌های سریع سفارشی فراتر از موارد از پیش پیشنهاد شده کشف کردند. هنگامی که این توانایی در دسترس قرار گرفت، با فرض اینکه شواهد موجود باشد، بخش «Create your own» را خواهید دید که در پایین صفحه ویژگی عبارت‌های سریع ظاهر می‌شود. در حال حاضر پخش زنده نیست، اما چیزی است که باید منتظر آن بود.

مشکل اصلی این است که این ویژگی فعلا برای هیچ دستگاه دیگری عرضه نخواهد شد، این بدان معناست که کاربران باید همچنان به گفتگو با «HEY GOOGLE» با صدای بلند و پر سر و صدا ادامه دهند.

نحوه استفاده از عبارات سریع با دستیار گوگل

اگر Nest Hub Max در خانه هوشمند خود دارید، در اینجا نحوه راه‌اندازی عبارت‌های سریع آورده شده است تا بتوانید آماده راه‌اندازی عبارت‌های سفارشی باشید. ابتدا مطمئن شوید که برنامه گوگل خود را در پلی استور به روز کرده‌اید. سپس به تنظیمات برنامه بروید که می‌توانید با ضربه زدن روی تصویر نمایه گوگل خود به آن دسترسی داشته باشید و تا زمانی که عبارات سریع را ببینید، به پیمایش ادامه دهید.

اگر به این ویژگی دسترسی داشته باشید، صفحه‌ای از عبارات سریع از پیش توصیه شده را می‌بینید که در زیر هدر پر شده است. چهار دسته عبارات سریع وجود دارد و هر کدام به دو نوع محدود می‌شوند؛ ویژگی‌هایی که می‌توانید با آن‌ها تنظیم کنید یا به آن‌ها دسترسی داشته باشید عبارتند از زنگ هشدار، اطلاعات عمومی، تایمر و کنترل چراغ‌هاست. برای اطلاعات کلی، شما به زمان و آب و هوا محدود هستید. برای چراغ‌ها، تنها می‌توانید آن‌ها را خاموش و روشن یا بالا و پایین کنید؛ و برای آلارم‌ها و تایمرها، می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید و سپس آن‌ها را بدون کل ریگامارول «Hey Google» لغو کنید.

حالا اگر گوگل می‌توانست این قابلیت را با مدل‌های شخص ثالث بلندگو‌ها و نمایشگر‌های هوشمند خود سازگار کند، احتمالا فاقد سنسور‌های دوربین و میکروفون لازم برای فعال سازی این قابلیت خواهد بود.


بیشتر بخوانید 

  • راه‌های حذف کامل تاریخچه جست‌وجو در گوگل و سایر پلتفرم‌ها

منبع:gizmodo

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا