سرور مجازی
فضای مجازی

لحظه سقوط وحشتناک چرخ و فلک در پارک + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط وحشتناک یک چرخ و فلک در یکی از پارک‌های بازی هند را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش دیلی میل، در این حادثه گردشگران سوار بر چرخ و فلک بودند که ناگهان چرخ و فلک از ارتفاع ۵۰ پایی (۱۵ متری) به زمین سقوط کرد. این حادثه در تاریخ ۴ سپتامبر در یکی از مناطق پنجاب هند رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که چرخ و فلک در ارتفاع زیادی قرار گرفته است بدون چرخش معمول ناگهان دچار سقوط آزاد شده و در ادامه با شدت زیادی به زمین برخورد می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود کارکنان پارک و گردشگران حاضر در محل حادثه با دیدن این صحنه در حالی که دچار ترس شده و فریاد می‌کشند پا به فرار می‌گذارند.


بیشتر بخوانید

  • فرود هواپیمای ربوده شده در مزرعه سویا! + فیلم

بنا به گزارش Indian Express، در این حادثه دست کم ۱۵ نفر از جمله کودکان زخمی شدند. پنج نفر از زخمی شدگان این حادثه به بیمارستان منتقل و بستری شدند. اکثر زخمی شدگان از ناحیه سر و گردن دچار جراحت شدند. زخمی شدگان بستری شده در بیمارستان شامل سه مرد و دو زن بودند.

بنا به این گزارش طبق تصمیم مسئولان پارک این محل تا تاریخ ۱۱ سپتامبر و انجام تحقیقات در مورد علت وقوع حادثه تعطیل شده است. تحقیقات با همکاری پلیس ادامه دارد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا