سرور مجازی
zoomit

قابلیت‌های جدید گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و گلکسی واچ ۵ برای نسل قبلی این محصولات منتشر می‌شود

از گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده گرفته تا ویژگی‌های چندوظیفه‌ای بصری و بهره‌وری، جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار سامسونگ به طیف گسترده‌تری از کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه‌ی تعامل خود با زندگی دیجیتال روزمره‌ را بهبود ببخشند.

نحوه‌ی تعامل با زندگی روزمره دیجیتال

سامسونگ می‌گوید به ایجاد نوآوری‌های موبایلی تعهد دارد و این موضوع نه‌تنها انتظارات را از این شرکت افزایش داده است؛ بلکه این نوآوری‌ها را دراختیار افراد بیشتری قرار می‌دهد تا از جدیدترین پوسته‌ی سفارشی آن موسوم به One UI 4.1.1 در گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ و از One UI Watch 4.5 در سری گلکسی واچ ۵ بهره ببرند.

انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید از امروز با گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز می‌شود و به‌تدریج در سرتاسر جهان دردسترس دارندگان این دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت. One UI 4.1.1 برای گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ ۲ نیز منتشر خواهد شد.

پوسته‌ی سفارشی سامسونگ نیز برای ساعت‌های هوشمند این شرکت موسوم به One UI Watch 4.5 برای گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک دردسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، کاربران گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز به‌زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد و پس‌از‌آن، برخی از قابلیت‌های منتخب جدیدترین نسل ساعت‌های این برند دردسترس دارندگان مدل‌های قدیمی‌تر نیز قرار خواهد گرفت.

در این مطلب، به قابلیت‌های جدیدی اشاره می‌کنیم که با One UI 4.1.1 و One UI Watch 4.5 دردسترس دارندگان مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ و گلکسی واچ قرار خواهد گرفت.

چندوظیفه‌ای ساده به‌همراه عملکرد پیشرفته‌تر دوربین

قابلیت چند وظیفه ای one ui 4.1.1

دستگاه‌های سری گلکسی زد سامسونگ کارهایی را که می‌توان با گوشی‌های هوشمند انجام داد، تغییر داده‌اند و درواقع سطوح جدیدی از بهره‌وری و راهکارهای بهبودیافته را هنگام انجام برخی وظایف ارائه می‌دهند. One UI 4.1.1 نیز ویژگی‌های جدیدی در دوربین دستگاه ارائه می‌دهد.

نوار وظیفه‌ی کارآمدتر

یکی از ویژگی‌های مهم سری گلکسی زد فولد، امکان تغییرشکل این دستگاه بوده است. سامسونگ سعی می‌کند باتوجه‌‌به فرم‌فکتور بسیار خاص این گوشی‌، امکان انجام بهتر برخی کارها را در حالت باز یا بسته‌بودن آن فراهم کند. با نواروظیفه‌ی جدید گلکسی زد فولد ۴، می‌توانید سریع‌تر از همیشه به برنامه‌های مدنظرتان دسترسی داشته باشید و بین آن‌ها جابه‌جا شوید. این به‌روزرسانی از طرح‌بندی شبیه ویندوز برای اجرای برنامه‌های هم‌زمان استفاده می‌کند و هرآن‌چه نیاز داشته باشید، دردسترستان قرار می‌دهد.

باز‌کردن چند پنجره

ابعاد گلکسی زد فولد ۴ در دست

با پشتیبانی از قابلیت درگ‌دراپ (Drag & Drop) مستقیم از نواروظیفه، انجام چندکار هم‌زمان در گلکسی زد فولد آسان‌تر از هرزمان دیگری است. کشیدن یک برنامه به لبه‌ی نمایشگر نمای تقسیم‌شده را باز خواهد کرد؛ درحالی‌که با کشیدن آن به مرکز، شاهد بازشدن برنامه در نمای پاپ‌آپ خواهید بود. علاوه‌براین، راه‌های متعددی برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها و جابه‌جایی آسان میان نماد‌ها دراختیارتان قرار دارد.

گاهی اوقات، بهترین برنامه‌های به‌صورت گروه‌های دو و سه‌آیتمی ارائه می‌شوند. اگر معمولاً برای انجام برخی کارها هم‌زمان از چند برنامه استفاده می‌کنید، امکان ایجاد گروه‌بندی‌های سفارشی براساس نیازتان وجود دارد. بدین‌ترتیب، چند اپلیکیشن که همیشه از آن‌ها درکنار‌هم استفاده می‌کنید، می‌توانید گروه‌بندی کنید و هربار به آن‌ها نیاز داشتید، فقط با یک‌ ضربه به‌طور‌هم‌زمان به‌ همه‌ی آن‌ها دسترسی داشته باشد.

ویژگی‌های چندوظیفه‌ای نیز به‌لطف ژست‌های حرکتی جدید حالت بصری بهتری دارند و تعامل با آن‌ها نیز آسان‌تر است. کاربران می‌توانند با استفاده از ژست‌های حرکتی ساده، برنامه‌های تمام‌صفحه را به پنجره‌های قابل‌ جابه‌جایی تبدیل یا صفحه‌نمایش را به‌ نصف تقسیم کنید تا روش‌های بیشتری برای مدیریت وظایف خود دردسترس داشته باشند.

راهکارهای جدید برای بهره‌گرفتن از مزایای عکاسی روی نمایشگرهای گلکسی زد فولد

قابلیت های عکاسی در one ui 4.1.1

سری گلکسی زد فولد تجربه‌ی عکاسی واقعاً جذاب و همه‌کاره‌ای ارائه می‌دهد و از عوامل شکل انعطاف‌پذیر آن حداکثر استفاده را می‌برد. با پیش‌نمایش دوگانه، شما و سوژه‌های خود می‌توانید با نمایش تصویر روی صفحه‌ی اصلی و روی نمایشگر بیرونی، قبل از ثبت عکس، آن را هم‌زمان مشاهده کنید. اکنون با کنترل کامل دوربین روی صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه، می‌توانید با استفاده از دوربین اصلی دستگاه، عکس سلفی با وضوح بسیار زیاد بگیرید.

گوشی تاشو؛‌ دوربین انعطاف‌پذیر

امکانات one ui 4.1.1 روی زدفلیپ ۴

سری گلکسی زد فلیپ اکنون به‌ شما اجازه می‌دهد پیش‌نمایش عکس را مشاهده و آن‌ها را با نسبت واقعی ثبت کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به‌ حالت پرتره دسترسی داشته باشید تا بتوانید از همه‌ی لحظاتتان عکاسی کنید. علاوه‌براین، هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌برداری، به‌طور یک‌پارچه از Quick Shot به حالت Flex تغییر دهید تا بدون ایجاد وقفه‌ی اضافه، بین زاویه‌ها جابه‌جا شوید و تجربه‌ی بهتری هنگام عکاسی کسب کنید.

امکانات بهتر روی نمایشگر بیرونی

One UI 4.1.1 همه‌ی قابلیت‌های جدید را به صفحه‌نمایش خارجی سری گلکسی زد فلیپ اضافه می‌کند. این ویژگی‌ها به کاربر اجازه می‌دهند بدون بازکردن گوشی خود، کارهای بیشتری روی نمایشگر بیرونی آن انجام دهد. شما می‌توانید ازطریق این بخش با مخاطب مدنظرتان تماس برقرار کنید یا تماس‌های ازدست‌رفته را پاسخ دهید و حتی از قابلیت تبدیل صدا به‌ متن و شکلک‌ها، مستقیماً روی نمایشگر بیرونی استفاده کنید. افزون‌براین، می‌توانید با گزینه‌های تنظیم سریع اضافه، ازجمله وای‌فای، بلوتوث، حالت هواپیما و چراغ‌قوه، گوشی خود را بهتر کنترل کنید.

ویژگی‌های سفارشی‌سازی و راحتی و سلامتی به مدل‌های قبلی گلکسی واچ اضافه شده است

امکانات one ui watch 4.5 روی گلکسی واچ

سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید خود، تجربه‌ی کامل‌تری از کار با ساعت‌های هوشمند را دردسترس دارندگان مدل‌های قدیمی گلکسی واچ قرار می‌دهد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و قابلیت‌های اضافه‌شده برای انجام بهتر کارهای روزمره اشاره کرد. همچنین، سامسونگ تجربه‌ی کامل‌تری از کار با ساعت، ازجمله گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقاله‌ های مرتبط:

  • ویدئو طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا لبه‌های زاویه‌دار و نمایشگر تقریباً تخت آن را نشان می‌دهد
  • سامسونگ از افزایش دو برابری فروش گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد

واچ‌فیس‌های بیشتر و روش‌های جدید برای سفارشی‌سازی آن‌ها

One UI Watch 4.5 چند صفحه‌ی ساعت رنگارنگ و تعاملی جدید به‌همراه پالتی از رنگ‌های تازه و پیچیدگی‌های پویا را برای سری گلکسی واچ ۴ به‌ارمغان می‌آورد. این تنوع گزینه‌های چیدمان متمایز سری را حتی ازقبل گسترده‌تر خواهد کرد تا کاربران بتوانند سبک زندگی منحصربه‌فرد خود را روی این ساعت‌ها اعمال کنند. پیشنهاد می‌کنیم ردیابی واچ‌فیس‌های ساعت خود را از دست ندهید؛ زیرا فهرست واچ‌فیس‌ها به شما کمک می‌کنند سفارشی‌سازی‌های خود را ذخیره کنید و به‌سرعت و بسیار آسان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ارتباط راحت‌تر با صفحه‌کلید QWERTY جدید

امکانات one ui watch 4.5 روی گلکسی واچ

One UI Watch 4.5، برقرای ارتباط در سری گلکسی واچ ۴ را روان‌تر و راحت‌تر از هرزمان دیگری کرده است. سامسونگ با افزودن صفحه‌کلید QWERTY و ویژگی‌هایی مثل تشخیص صدا و دست‌خط، انتخاب‌های بیشتری دردسترس افراد قرار می‌دهد که به آنان کمک می‌کند به‌راحتی بین سبک‌های ارتباطی مختلف در موقعیت‌های متفاوت جابه‌جا شوند.

پشتیبانی نرم‌افزاری مدوام از گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲

از اواخر سپتامبر، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای دارندگان گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ دردسترس قرار خواهد گرفت که با نصب آن می‌توانند از برخی ویژگی‌های سری جدید گلکسی واچ ۵ بهره ببرند. ازجمله قابلیت‌هایی که به مدل‌های قدیمی‌تر اضافه خواهد شد، می‌توان به دو واچ‌فیس جدید Gradient Number و Pro analog اشاره کرد. آپدیت جدید امکان تشخیص خروپف و تجزیه‌وتحلیل دقیق‌تر کیفیت خواب را نیز ارائه خواهد داد.

علاوه‌براین، اپلیکیشن نظارت بر سلامت سامسونگ برای اندازه‌گیری فشارخون و ضربان قلب دردسترس کاربران گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ قرار می‌گیرد تا بدین‌ترتیب، بتوانند اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی سلامتی‌شان به‌دست آورند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا