سرور مجازی
فضای مجازی

قورت دادن مگس در پخش زنده خبر! + فیلم

ویدئویی که یک گوینده خبر در حین پخش زنده خبر تصادفا یک مگس را قورت می‌دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. “فرح ناصر” گوینده خبر شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز کانادا در حال خواندن خبر بود که ناگهان این اتفاق رخ داد.

در ویدئویی که فرح در حساب توئیتری خود منتشر کرده است مشاهده می‌شود در حالی که فرح مشغول خواندن خبری در مورد سیل اخیر در پاکستان بود ناگهان این حشره را می‌بلعد. این ویدئو نشان می‌هد که فرح می‌گوید: «پاکستان هرگز شاهد چنین چرخه بی وقفه باران‌های موسمی بدین شکل نبوده است. هشت هفته باران سیل آسا بی وقفه. در این کشور وضعیت اضطراری ملی اعلام شده است.»


بیشتر بخوانید

  • پس گردنی گربه به کارشناس تلویزیون + فیلم

لحظاتی بعد یک حشره پرنده در مقابل دهان این گوینده پرواز کرده و او تصادفا آن را قورت می‌دهد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توجه چندین میلیون را جلب کرد و با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنزخطاب به این گوینده نوشت: «شما نمی‌توانید خود را یک گیاهخوار بنامید.»

این نخستین بار نیست که پخش‌های زنده خبری یا گزارش زنده تحت تاثیر حیوانات زنده یا حشرات قرار می‌گیرد. چند روز پیش نیز وقوع یک اتفاق مشابه در یکی از کانال‌های ورزشی تلویزیون ترکیه خبرساز شده بود. ” حسین اوزکوک “، کارشناس ورزشی اهل ترکیه در یکی از کانال‌های تلویزیونی این کشور در حال صحبت با مجری بود که با دریافت یک پس گردنی ناگهانی از گربه اش غافلگیر شد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا