سرور مجازی
zoomit

دیپ سنس، برند جدید لابراتوار دکتر اخوی

شرکت لابراتوار دکتر اخوی درست بعد از تولید محصولاتی باکیفیت و بسیار پرطرفدار مانند سی‌گل، پرایم، فارمد، فریس و بیبی فرست، تصمیم به عرضه تولیدات جدید خود در زمینه مراقبت از پوست و مراقبت از مو در راستای حفظ سلامت پوست و مو در روتین‌های مراقبتی با نام برند دیپ سنس گرفت.

تاریخچه هلدینگ لابراتوار دکتر اخوی

آقای دکتر نصراله اخوی، توانست شرکت لابراتوار دکتر اخوی را در سال 1369 تأسیس کند. از افتخارات این شرکت می‌توان به مواردی مانند به‌روزرسانی فوق‌العاده فرمولاسیون محصولات همگام با سایر محصولات روز اروپایی و تولید محصولاتی باکیفیت و مطابق با اقلیم ایران و رفع نیازهای مشتریان ایرانی اشاره کرد.

آقای دکتر اخوی به‌عنوان تنها متخصص بین‌المللی در زمینه دارویی و آرایشی در کشور ایران و عضو مؤسسه فرانسوی متخصصان بین‌الملل و همکاری با شرکت‌های مطرح آرایشی جهان مانند لورآل، ویشی و لانکوم و همچنین دیگر لابراتوارهای دارویی و آرایشی برجسته توانستند چهل سال تجربیات خود را در این صنعت به کار گیرند.

کارنامه آقای دکتر اخوی

شرکت لابراتوار آقای دکتر اخوی موفق شد که در سال 1380 استاندارد 9002 ISO را از QMI کانادا کسب کند که از این لحاظ از نخستین واحدهای آرایشی و بهداشتی ایرانی به حساب می‌آید که موفق به کسب این استاندارد شده است. این شرکت علاوه بر کسب کردن این موفقیت، توانست در سال 1381 در مؤسسه استاندارد عربستان صعودی ثبت‌نام کند. همچنین اخذ گواهی AFAQ از فرانسه، 10002 ISO از آلمان، ISO 9001 و تأسیس و تجهیز آزمایشگاه آکرودیته (آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت) از فعالیت‌های دیگر لابراتوار دکتر اخوی است. اکنون، لابراتوار دکتر اخوی، با تولید برند جدید دیپ سنس قصد دارد نیازهای بازار را در زمینه تولید و عرضه محصولات مراقبت از مو و پوست برطرف سازد.

لابراتوار دکتر اخوی

سبد محصولات دیپ سنس

لیست محصولات دیپ سنس شامل مواردی همچون انواع شامپو، لوسیون و نرم‌کننده مو، محصولات شوینده و مراقبت از پوست است که با بسته‌بندی شیک و ظاهری چشم‌نواز و دلنشین هم‌تراز با برندهای خارجی به بازار عرضه می‌شوند. تمامی محصولات این برند وظیفه مراقبت از مو، مراقبت از پوست و درنتیجه حفظ سلامت پوست و مو را در روتین پوستی بر عهده دارند.

در تمامی محصولات این برند از عصاره‌های طبیعی گیاهان استفاده شده که با ترکیب شدن با رایحه‌های جذاب و به یادماندنی، حس تازگی و طراوت را به مصرف‌کنندگان گرامی می‌بخشند. یکی از عصاره‌های به کار رفته در تولیدات و محصولات این برند، میوه‌ای به اسم آملا است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

آملا و خواص آن

آملا میوه نوعی درخت زینتی است که اسم آن در همه دست نوشته‌های طب سنتی آمده است. میوه‌های این درخت زینتی قابل خوردن هستند و مزه‌ای ترش دارند. این میوه در زمان‌های قدیم در کشور هند مورد توجه قرار گرفت و در فرمولاسیون‌های گیاهی بسیاری از مکمل‌های رژیم غذایی، برای قرن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

روغن میوه آملا به شکل سنتی با غوطه‌ور کردن میوه آملا خشک شده در روغن‌های پایه مانند روغن‌های گیاهی برای مدت‌های طولانی ساخته و عرضه ‌شده است؛ درست بعد از اتمام این مراحل روغن بدست آمده را تصفیه می‌کنند تا قابل استفاده شود. به همین خاطر هم خواص روغن‌های پایه مانند روغن آرگان را دارد و هم می‌تواند برای برطرف کردن مشکلات مربوط به مو مؤثر باشد.

روغن آملا علاوه بر داشتن مزیت‌های زیادی برای مو، برای درخشش و روشن کنندگی طبیعی پوست مفید است و همچنین از آلودگی‌ها و عفونت‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. کاربردهای روغن آملا عبارت‌اند از: کاهش اثر استرس و آلودگی‌های محیطی، مرطوب کردن پوست، بهبود اگزما و پسوریازیس، اثر ضد چروک و جلوگیری از پیری زودرس پوست.

از معجزه‌های روغن آملا می‌توان به مواردی مانند تحریک رشد مو، پیشگیری از ریزش مو، جلوگیری از سفیدی زودرس مو، افزایش مقاومت پوست سر دربرابر شوره، تقویت کننده پوست و مو، درخشندگی موها، بهبود جریان خون مویرگی در پوست سر، اکسیژن رسانی به موها و در نهایت رشد مو اشاره کرد.

از این روغن در تمامی محصولات برند دیپ سنس استفاده شده است و شما می‌توانید با داشتن محصولات این برند، از تمامی مزایا و خواص این روغن بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تمامی محصولات حاوی روغن آملا را از فروشگاه اینترنتی دیپ سنس تهیه کنید.

لابراتوار دکتر اخوی

برخی از محصولات برند دیپ سنس

در اینجا می‌خواهیم شما را با برخی از محصولات برند دیپ سنس آشنا کنیم تا آگاهی بیشتری نسبت به این برند باکیفیت پیدا کنید.

شامپو تقویت کننده، حجم دهنده و ضد ریزش

این نوع شامپو برای افرادی که دارای ریزش مو هستند و ریشه مو ضعیفی دارند بسیار مناسب است. این شامپو دارای قدرت پاک کنندگی ملایم است. آلودگی و چربی‌های اضافی موها را از بین می‌برد؛ اما به ریشه‌ی مو صدمه‌ای نمی‌زند. از ترکیبات این شامپو می‌توان به مواردی مانند ویتامین C، عصاره مالوا، زیروفن و روغن آملا اشاره کرد که تمامی این ترکیبات فولیکول‌های مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند.

مصرف‌کنندگان این محصول درست بعد از یک دوره استفاده مداوم، شاهد افزایش حجم مو خواهند بود. محصولات مراقبت از مو دیپ سنس توانسته مشکلات بسیاری از افراد را که دارای ریزش مو و دیگر مشکلات مربوط به مو هستند را برطرف کند.

شامپو بدن مخصوص پوست‌های چرب

این شامپو، شویند‌ه‌ و پاک‌کننده‌‌ای غیر صابونی است و pH سازگار با پوست دارد. این محصول قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا و کف مناسب داشته و علاوه بر این‌ها، چربی پوست را کنترل کرده و به بهبود آکنه پوست بدنتان کمک می‌کند.

در ترکیبات شامپو بدن مخصوص پوست‌های چرب، از عصاره‌های درخت چای، بامبو، روغن آملا، هیالورونیک اسید و سالیسیلیک اسید استفاده شده است که همواره با داشتن رایحه لذت‌بخش، به حفظ و افزایش طراوت، نرمی، شادابی و لطافت پوست بدن شما کمک شایانی می‌کند. این شامپو برای افرادی که از چربی زیاد پوستشان شکایت دارند، بسیار مناسب است زیرا به کنترل ترشح چربی پوست کمک می‌کند.

میسلار واتر مخصوص انواع پوست دیپ سنس

برای تمیز کردن صورت همیشه نیاز به آب یا دستمال مرطوب نیست و شما می‌توانید از این محصول بی‌نظیر برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید. این محصول فرمولاسیونی منحصر‌به‌فرد داشته و با ذرات ریز آرایش پاک‌کن، صورت شما را از هر گونه ماده شیمیایی و آرایشی و آلودگی پاک می‌کند. میسلار واتر دیپ سنس برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب بوده و از حس خشکی وکشیدگی روی پوست جلوگیری می‌کند و همچنین نیازی به آبکشی ندارد. در میسلار واتر برند دیپ سنس از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، روغن آملا، عصاره میوه‌های استوایی و خیار استفاده شده است.

ماست بدن مخصوص پوست‌های خشک و معمولی

هنگامی لطافت و نرمی پوست شما به کمترین میزان خود رسیده است، می‌توانید از ماست بدن برای افزایش نرمی پوستتان استفاده کنید. ماست بدن گلاب دیپ سنس برای پوست‌های خشک و معمولی مناسب بوده و نقش رطوبت رسانی عمیق، افزایش و حفظ طولانی مدت لطافت پوست را بر عهده داشته و به رفع خشکی و خارش نیز کمک می‌کند.

ماست بدن حاوی عصاره میوه‌های استوایی، کره کاکائو، روغن آملا، آووکادو، نارگیل و هیالورونیک اسید است که بافت سبکی نیز دارد. این محصول پوست بدن شما را از عوامل نامساعد بیرونی محافظت می‌کند و ظاهری ابریشمی به آن می‌بخشد. خانم‌هایی که به‌دنبال انجام روتین پوستی خود با بهترین محصولات مراقبت از پوست هستند تا سلامت پوست خود را تأمین کنند ، می‌توانند با رضایت خاطر از محصولات برند جدید لابراتوار دکتر اخوی استفاده کنند. این محصول با داشتن قدرت جذب بالا و مناسب برای تمامی قسمت‌های بدن مخصوصا ناحیه‌های بسیار خشک مثل آرنج‌ها، زانوها، دست‌ها و پاها مناسب است.

سخن پایانی

شرکت لابراتوار دکتر اخوی با به کارگیری بهترین ترکیبات و فرمولاسیون‌ها در محصولات خود، در جهت رفع مشکلات پوست و مو اقدام کرده و به مراقبت و سلامت پوست کمک زیادی می‌کند. محصولات مراقبت از پوست دیپ سنس می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را راضی نگه دارد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا