سرور مجازی
اقتصادی

پیش بینی قیمت ریپل در نزدیکی سطح ۰.۵۰ دلار / چالش‌های پیش روی ریپل

پیش بینی قیمت ریپل در نزدیکی سطح ۰.۵۰ دلار / چالش‌های پیش روی ریپل

در حال حاضر، قیمت ریپل به نزدیک سطح ۰.۵۰ دلار رسیده و در حدود ۰.۴۹۷۱۹۴ دلار مشغول تثبیت است. با وجود اینکه ریپل در روز گذشته کاهشی حدود ۰.۵۰ درصدی را تجربه کرده است، این ارز دیجیتال، ارزش بازاری ۲۶ میلیارد دلاری دارد.

از حداکثر عرضه ۱۰۰ میلیارد کوین XRP، بیش از ۵۳ میلیارد در حال حاضر در گردش هستند. در میان این ملاحظات، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با درخواست تجدیدنظر در شکایت خود علیه ریپل، نگرانی‌های جدیدی را در بازار برانگیخته بود. اما در ادامه صحبت‌های قاضی تورس به عنوان نشانه مثبتی برای علاقه‌مندان XRP عمل کرد؛ زیرا پرونده این ارز دیجیتال یک گام دیگر به پیروزی کامل نزدیک‌تر شد.

با این حال، بیل مورگان هشدار می‌دهد که اگرچه این حکم مطلوب است، اما لزوماً تحرکات اخیر قیمتی به معنای سلامت روند صعودی در ریپل نیستند.

با تجزیه و بررسی نمودار پیش بینی قیمت ریپل، قیمت این ارز دیجیتال سطح مقاومت قابل توجهی را در ۰.۵۰۴۰ دلار دارد. خریداران با این مقاومت به طور مداوم برخورد داشتند. این برخوردها به ویژه در هفته اول سپتامبر و دوباره در تاریخ ۱۵ سپتامبر اتفاق افتادند.

به طور همزمان، یک کانال پشتیبانی در نمودار ساعتی قیمت ریپل را در اطراف سطح ۰.۴۹۳۵ قرار می‌دهد. اگر ریپل با اطمینان از مقاومت ۰.۵۰۴۸ دلار عبور کند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است مقاومت بعدی را در حدود ۰.۵۱۲۰ دلار هدف قرار دهد.
فراتر از این، سطح ۰.۵۲۰۰ دلار احتمالاً به عنوان یک مانع اساسی برای ریپل عمل خواهد کرد. در جهت نزولی روند، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، حمایت مهمی را در نزدیکی سطح ۰.۴۹۰۰ دلار ایجاد کرده است.

با این حال، اگر ریپل کمتر از این سطح بماند، به طور بالقوه قیمت می‌تواند سطح حمایت بعدی را در حدود ۰.۴۷۹۰ دلار هدف قرار دهد.

پایین‌تر از حمایت مذکور، سطح ۰.۴۷۰۰ دلار یک چالش مهم برای خریداران این ارز دیجیتال است. با توجه به این عوامل، معامله‌گران باید سطح ۰.۵۰۴۰ دلار را زیر نظر بگیرند. حرکت به زیر این سطح ممکن است نشان دهنده یک مسیر نزولی باشد، در حالی که حرکت بالاتر از آن می‌تواند ادامه روند صعودی را نشان دهد.

۲۲۰۲۲۳

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا