سرور مجازی
zoomit

ورود تپسی به هشت شهر جدید

شرکت تپسی در ادامه فاز توسعه خود از شهریورماه به هشت شهر اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد، نور، کیش و خرم‌آباد وارد شده و با ثبت‌نام راننده‌ها و مسافرها در این شهرها، به‌طور کامل سرویس‌دهی می‌کند.

این شرکت در مراسم معارفه عرضه اولیه خود در فرابورس، که خرداد امسال برگزار شد، اعلام کرد که در نظر دارد با ورود به ۲۰ شهر جدید تا پایان امسال، حوزه جغرافیایی تحت پوشش خود را گسترش دهد.

بر همین اساس، تا امروز ۱۳ شهر به محدوده سرویس‌دهی تپسی اضافه شده و بدین‌ترتیب، در حال حاضر تپسی در ۲۸ شهر ایران فعال است. سایر شهرها نیز تا پایان سال اضافه خواهند شد و تا پایان مهرماه نیز تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر خواهد شد.

خدمات تپسی در شهرهای جدید

تپسی به منظور جلب رضایت رانندگان در هشت شهر نام‌برده، روزانه مبلغی ثابت به رانندگان خود پرداخت می‌کند. هدف از پرداخت این مبلغ ایجاد درآمد اولیه برای رانندگان است و تا زمانی که تعداد درخواست سفر به حدی برسد که رانندگان بتوانند با قبول درخواست‌ها درآمد کسب کنند ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور تجربه بهتر مسافرین اولین سفر شهروندان در این شهرها رایگان است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا