سرور مجازی
اقتصادی

این خودروی ژاپنی زیر ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد!/ عکس

این خودروی ژاپنی زیر ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد!/ عکس

شرکت نیسان از دایز ۲۰۲۴ پرده برداشت. خودرو کوچک دایز در نسخه جدید خود در بخش طراحی تغییراتی زیادی را تجربه کرده و اکنون جذاب‌تر از قبل شده است. مشتریان در بازار ژاپن می‌توانند نیسان دایز ۲۰۲۴ را با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلاری خریداری کنند. این خودرو در ردیف خودروهای Kei قرار دارد که در ژاپن جزو خودروهای بسیار محبوب محسوب می‌شوند.

نیسان دایز 2024

هرچند این خودروهای کوچک ویژه بازار ژاپن طراحی می‌شوند، اما با قیمت ارزان و ابعاد کوچک خود برای شهرهای شلوغ مانند تهران بسیار مناسب خواهند بود و می‌توانند آمار فروش بسیار بالایی را به ثبت برسانند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات Nissan Dayz ۲۰۲۴ آشنا کنیم.

طراحی نیسان دایز ۲۰۲۴

نیسان دایز 2024

نیسان دایز ۲۰۲۴ اکنون از طراحی ظاهری جدیدی بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره بازطراحی شده با طرح V موشون معروف نیسان هستیم. طراحی مدل‌های X و S نیز با این جلوپنجره به همراه چراغ‌های جلو جدید و سایر تغییرات اکنون نسبت به قبل مدرن‌تر شده است.

نیسان دایز 2024

همچنین طراحان برای مدل وی استار این خودروی کوچک نیز از تریم کرومی و سپر عقب متفاوت استفاده کردندد. همچنین اکنون برای مدل‌های وی استار نیز رینگ‌های ۱۴ اینچی ارائه می‌شود.

نیسان دایز 2024

طراحان برای کابین نیز تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری را در نظر گرفتند و اکنون برخی از مدل‌های آن از تریم چرمی نیز بهره می‌برند. ارتقا فضاهای ذخیره‌ای و کاربردی کابین یکی دیگر از تغییرات این خودرو محسوب می‌شود که طراحان یک نگهدارنده فنجان جدید را نیز در کابین تعبیه کردند. این خودرو اکنون از غربیلک فرمان گرم‌شونده نیز بهره می‌برد.

Nissan Dayz

مشخصات فنی نیسان Dayz

نیسان دایز ۲۰۲۴ همانند قبل از موتور ۳ سیلندر ۶۶۰ سی‌سی تنفس طبیعی بهره می‌برد که برای نسخه پایه قدرتی برابر با ۴۸ اسب بخار را به همراه دارد، اما در نسخه فول می‌تواند قدرتی برابر با ۶۴ اسب بخار را تولید کند. قدرت تولید شده از هر دو مدل توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن اینکه امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک نیز فراهم شده است.

Nissan Dayz

مشتریان در بازار ژاپن می‌توانند مدل پایه این خودرو را با قیمت ۹ هزار و ۶۰۰ دلار خریداری کنند، اما قیمت نسخه فول وی استار جی توربو پرو پایولت ادیشن (G Turbo Pro Pilot Edition) آن به ۱۴ هزار دلار می‌رسد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا