سرور مجازی
فضای مجازی

موثرترین راه‌ها برای محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند

به گزارش سایتthestar ؛ یکی از بزرگترین نگرانی کاربران گوشی‌های هوشمند افتادن به زمین و شکستن نمایشگر آن ها است. به همین دلیل در ادامه به شما موثرترین راه‌ها برای محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه را آموزش می‌دهیم.

پرده پلاستیکی

سباستین کلوس از انجمن صنعت فناوری اطلاعات آلمان می‌گوید: پرده‌های پلاستیکی نازک و بسیار ارزان هستند؛ اما فقط از گوشی هوشمند در برابر خط و خش و ضربه‌های جزئی محافظت می‌کنند. این نوع پرده از از پلی اتیلن ساخته شده است. پرده‌های پلاستیکی چربی گریز نیستند و باید مرتبا تعویض شوند.

بر اساس گزارش‌ها، پرده‌های پلاستیکی در دو نوع مات و شفاف هستند. سطح مات از بازتاب جلوگیری می‌کند و نمایشگر پراکنده‌تر به نظر می‌رسد و کنتراست کمتری نشان می‌دهد. بنابراین، اگر دوست دارید زیر نور خورشید مطالعه کنید، بهتر است از یک فیلم محافظ مات استفاده کنید.

کاربرانی که اغلب به عکس‌های پررنگ در گوشی هوشمند خود نگاه می‌کنند، احتمالاً بهتر است از یک پرده شفاف استفاده کنند. آن‌ها در سطوح مختلف موجود هستند.

شیشه محافظ

شیشه محافظ نصب شده در کارخانه برای نمایشگر گوشی‌های هوشمند معمولاً از شیشه گوریلا گلس ساخته شده و سختی آن در حدود هفت H است. گفته شده شیشه محافظ صفحه نمایش بسیار گران است و کاربران باید در هنگام خرید به ضخامت آن توجه کنند.

ترفندهای محافظت از صفحه گوشی

یکی از متخصصان گوشی‌های هوشمند به نام Kuhlmann گفت: برخی از تلفن‌های هوشمند دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خود هستند؛ اگر شیشه محافظ بیش از حد ضخیم روی نمایشگر استفاده کنید، این سنسور ممکن است دیگر کار نکند. ” شیشه محافظ در مقایسه با پرده پلاستیکی بسیار مقاوم‌تر بوده و برابر ضربه و سقوط نیز از گوشی هوشمند محافظت می‌کند.

اسپری محافظت کننده

براساس گزارش‌ها برای محافظت از صفحه نمایشگر گوشی‌های هوشمند مایعات اسپری شکل وجود دارند. هنگامی که این مایعات اسپری می‌شوند؛ سفت می‌شوند و از نمایشگر گوشی هوشمند محافظت می‌کنند. محافظ اسپری خراش‌ها را از بین می‌برد و در صورت افتادن محافظت محدودی ایجاد می‌کند.

اسپری گوشی


بیشتر بخوانید

  • آیا نور آبی پیری را تسریع می‌کند؟

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا