سرور مجازی
zoomit

ایرپاد پرو ۲ اپل احتمالاً در رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ رونمایی خواهد شد

اپل چند روز دیگر میزبان رویداد موردانتظار Far Out خواهد بود. اکنون مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود، اعلام کرده است که ایرپاد پرو ۲ در این مراسم معرفی خواهد شد. این در حالی است که اخیراً شایعات ضدونقیض مختلفی درباره‌ی معرفی نسل بعدی ایرپاد پرو منتشر شده است.

در یک سال گذشته، در برخی شایعات اشاره شده است که ایرپاد پرو ۲ طراحی و حسگرهای جدیدی خواهد داشت؛ اما تحلیلگران درنهایت روی این موضوع توافق کرده‌اند که اپل این محصول را فقط با برخی به‌روزرسانی‌ها و ظاهر مشابه نسل قبل معرفی خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ حدود ۲۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و طول و عرض آن نیز به‌ترتیب ۴۶ و ۵۴ میلی‌متر خواهد بود. در مقام مقایسه، طول و عرض کیس شارژ ایرپاد پرو فعلی به‌ترتیب ۴۵٫۲ و ۶۰٫۶ میلی‌متر است.

به‌‌گزارش 9to5Mac، نسل بعدی ایرپاد پرو اپل با کدنام B698 از نسخه‌ی جدید تراشه‌ی H1 بهره خواهد برد که درواقع، پردازنده‌ی اختصاصی صوتی این شرکت محسوب می‌شود. علاوه‌براین، برخی منابع اعلام کرده‌اند پشتیبانی از کدک LC3 در نرم‌افزار بتای ایرپاد مکس نشان می‌دهد ایرپاد پرو ۲ می‌تواند با پشتیبانی از استاندارد بلوتوث ۵٫۲ عرضه شود. این کدک ثبات و کارایی بیشتری برای هدفون‌های بی‌سیم به‌ارمغان می‌آورد.

افزون‌براین، استاندارد جدید به نسل بعدی هدفون TWS پرچم‌دار اپل کمک می‌کند تا کیفیت صدا را در تماس‌های صوتی و هنگام پخش آهنگ‌هایی بهبود دهد که از نرخ بیت بیشتر پشتیبانی می‌کنند. اگرچه بهره‌گرفتن از نسخه‌ی جدید بلوتوث و سازگاری با کدک LC3، به‌معنای پشتیبانی از فناوری LossLess نیست، مطمئناً بر افزایش کیفیت صدا تأثیر بسزایی خواهند گذاشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ایرپاد پرو ۲ احتمالاً با قابلیت استفاده به‌عنوان سمعک و درگاه USB-C معرفی خواهد شد
  • ایرپاد پرو ۲ احتمالاً با حسگر تشخیص پوست و طراحی مشابه نسل قبل معرفی می‌شود

مینگ‌چی کو ماه می پیش‌بینی کرد که کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ همچنان از درگاه لایتنینگ برای شارژ بهره خواهد برد که این خبر امید کاربران را برای انتقال به USB C در سال جاری از بین می‌برد. کو در ماه می گزارش داد که اپل درحال‌حاضر مشغول آزمایش آیفون ۱۵ با درگاه USB C است. این تحلیلگر همچنین افزود وقتی آیفون به USB C مهاجرت کند، ایرپاد و سایر لوازم‌جانبی این شرکت نیز از این درگاه بهره خواهند گرفت.

رندر ایرپاد پرو ۲

52audio نیز در ماه ژوئن براساس تصاویر فاش‌شده از کیس شارژ به‌روزشده‌ی ایرپاد پرو ۲ اعلام کرد که این محصول با درگاه USB C عرضه خواهد شد. پیش‌ازاین در دیتاسنتر من مقاله‌ی کاملی درباره‌ی انتظارات از نسل بعدی هدفون‌های ایرپاد پرو اپل منتشر کرده‌ایم. طبق شنیده‌ها و گزارش‌های متعدد، این محصول احتمالاً قابلیت‌های جذابی ارائه خواهد داد که باعث می‌شود از همین‌حالا برای معرفی آن هیجان‌زده باشیم. به‌طورخلاصه، اگر شایعات واقعیت داشته باشند، ایرپاد پرو ۲ با پشتیبانی از فناوری LossLess، فرم‌فکتور جدید، حسگرهای سلامت و تناسب‌اندام عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا