سرور مجازی
رمز ارز

حرکت مون بیم در خلاف جهت بازار با رشد ۵۰ درصدی! علت چیست؟

حرکت مون بیم در خلاف جهت بازار با رشد ۵۰ درصدی! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌ها، قیمت رمزارز مون بیم (GLMR) در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰.۲ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در محدوده ۰.۲۴۲۴ دلار معامله می‌شود.

شایان ذکر است که در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات ۲۴ ساعته و ارزش بازار مون بیم به ترتیب حدود ۵۵ میلیون دلار (با رشد بیش از ۲ هزار درصد) و ۱۹۴ میلیون دلار (با رشد ۵۶ درصد) است. این رشد خیره‌کننده، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

لام به ذکر است که بخش بزرگی از این رشد، به دلیل اعلامیه اخیر صرافی مشهور کره‌ای آپ بیت (Upbit) مبنی بر لیست شدن مون بیم در این صرافی است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

تصمیم آپ بیت برای لیست کردن مون بیم، با توجه به موقعیت این صرافی به عنوان یک پلتفرم تجاری بزرگ در کره، کشوری با نفوذ قابل توجه در عرصه تجارت جهانی ارزهای دیجیتال، موجی از هیجان را در اکوسیستم ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

لیست شدن مون بیم در آپ بیت، فرصت‌های جدیدی را برای GLMR مهیا می‌کند؛ زیرا این ارز دیجیتال در معرض دید مخاطبان گسترده‌تری قرار می‌گیرد و به طور بالقوه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

برای مون بیم، لیست شدن در آپ بیت یک برگ برنده بزرگ است. این ارز دیجیتال برای مدت طولانی زیر ۰.۲ دلار معامله می‌شد، اما با رشد ۵۰ درصدی اخیر نه تنها بخش زیادی از ارزش از دست رفته را پس گرفته، بلکه این خبر باعث ایجاد خوش‌بینی در جامعه GLMR نیز شده است.

مون بیم یک عنصر مهم در اکوسیستم پولکادات (DOT) است که به دلیل توانایی خود در ارائه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) بسیار کاربردی، و فرایند پاداش‌دهی نوآورانه‌اش شناخته شده است.

لیست شدن مون بیم در آپ بیت، این ارز دیجیتال را به عنوان یک رقیب سرسخت برای شبکه آستار (Astar) معرفی می‌کند، دسترسی به آن را گسترش می‌دهد و پایداری طولانی‌مدت آن را تضمین می‌کند.

در نتیجه، افزایش قیمت قابل توجه رمزارز مون بیم و لیست شدن آن در صرافی آپ بیت، نقطه عطف بزرگی برای این پروژه است. مون بیم با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود و حضور در یک صرافی برجسته، آماده است تا گام‌های بیشتری در دنیای برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز و فناوری بلاکچین بردارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا