سرور مجازی
zoomit

پیکسل 7 پرو گوگل در ویدیو جعبه‌گشایی رؤیت شد

براساس گزارش ورج، گوشی هوشمندی که ظاهراً پیکسل 7 پرو گوگل است در ویدیویی کوتاه در فیسبوک رؤیت شد. در ویدیوی موردبحث می‌بینیم که فردی گوشی پرچم‌دار جدید گوگل را جعبه‌گشایی می‌کند و بدنه‌ی جذاب مشکی‌ پیکسل 7 پرو را به نمایش می‌گذارد. در پنل پشتی دستگاه لوگوی G دیده می‌شود.

تماشا در آپارات

گوگل نخستین بار چند ماه پیش در جریان برگزاری رویداد I/O گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را به نمایش گذاشت و احتمالاً این دستگاه‌ها را ماه آینده‌ی میلادی به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ روانه‌ی بازار می‌کند. گوشی هوشمندی که در ویدیوی جدید دیده می‌شود کاملاً مشابه رندرهای رسمی پیکسل 7 پرو است. در پنل پشتی گوشی نواری آلومینیومی می‌بینیم که از دو حفره برای دوربین‌ میزبانی می‌کند.

رنگ های پیکسل ۷

رندر رسمی گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل

مقاله‌های مرتبط:

  • پیش‌نمایشی از پیکسل ۷ و ۷ پرو توسط گوگل به نمایش درآمد
  • جزئیات جدیدی در مورد پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل منتشر شدند

ویدیوی فاش‌شده در فیسبوک جزئیات دیگری در بر ندارد. پیش‌تر چند بار نمونه‌های پیش‌تولید پیکسل 7 پرو را در ویدیوهایی غیر رسمی مشاهده کرده بودیم و حتی فردی اقدام به فروش این گوشی در فروشگاه eBay کرد. فردی دیگر مدعی شد که گوشی پیکسل 7 پرو را از مارکت‌پلیس فیسبوک خریداری کرده است. در نمونه‌های پیشین لوگوی گوگل را در پنل پشتی پیکسل 7 پرو نمی‌دیدیم، اما ویدیوی جدید نشان می‌دهد طراحی این گوشی نهایی شده است.

این نخستین بار نیست که ویدیو یا اطلاعات گوشی‌های سری پیکسل قبل از رونمایی کامل این دستگاه‌ها فاش می‌شود. حتی پیکسل واچ نیز بارها توسط افشاگران به نمایش گذاشته شده است. رویداد پاییزه‌ی گوگل در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود و به همین دلیل انتظار داریم که به‌زودی شاهد رونمایی کامل پیکسل 7 پرو باشیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا