سرور مجازی
zoomit

امیزفیت دو ساعت GT‌R 4 و GTS 4 را با نمایشگر AMOLED و قابلیت‌های متنوع رونمایی کرد

ساعت‌های هوشمند Amazfit GTR 4 و Amazfit GTS 4 که چند هفته پیش مشخصات و تصاویرشان فاش شده بود به‌صورت رسمی رونمایی شدند. قابلیت‌های این دو ساعت بسیار مشابه هم است، بااین‌حال طراحی و ابعاد و وزن آن‌ها با هم فرق دارد. دو ساعت هوشمند جدید امیزفیت دارای نمایشگر و باتری متفاوتی هستند.

براساس گزارش GSMArena، ساعت امیزفیت GTR 4 مثل ساعت‌های هوشمند سامسونگ طراحی دایره‌ای دارد و از صفحه‌نمایش رنگی همیشه‌روشن ۱٫۴۳ اینچ AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل استفاده می‌کند. روی این صفحه‌نمایش از شیشه‌ی حرارت‌دیده استفاده شده است تا مقاومت افزایش یابد. امیزفیت می‌گوید نمایشگر به پوششی برای جلوگیری از جذب اثر انگشت مجهز شده و در اطراف آن از حاشیه‌ای ضد انعکاس استفاده شده است.

ساعت امیزفیت GTR 4 از نمای جلو رندر

امیزفیت GTR 4

از طرفی دیگر ساعت هوشمند GTS 4 مثل ساعت‌های سری اپل واچ طراحی مستطیلی دارد و از نمایشگر ۱٫۷۵ اینچ همیشه‌روشن استفاده می‌کند. این نمایشگر AMOLED دارای وضوح ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و شیشه‌ی حرارت‌دیده و پوشش ضد اثر انگشت است، اما در اطراف آن حاشیه‌ی ضد انعکاس دیده نمی‌شود. ساعت هوشمند GTS 4 امیزفیت مجهز به بیش از ۱۵۰ واچ‌فیس است و GTR 4 بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس دارد.

هر دو ساعت جدید امیزفیت دارای فریمی میانی از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند و بخش پایینی بدنه‌ی آن‌ها از پلی‌کربنات با روکش براق ساخته شده است.

GTR 4 با وزن ۳۴ گرم به میزان هفت گرم سنگین‌تر از GTS 4 است. یکی از دلایل تفاوت وزن دو ساعت این است که مدل GTR 4 از باتری ۴۷۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند اما GTS 4 باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

رنگ بندی ساعت امیزفیت GTR 4

امیزفیت GTR 4

تفاوت در ظرفیت باتری باعث می‌شود GTR 4 شارژدهی بهتری ارائه دهد. براساس ادعای امیزفیت، ساعت GTR 4 در استفاده‌ی معمولی با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد، بااین‌حال GTS 4 هشت روز شارژدهی می‌کند. در صورتی که کاربر به‌شکل سنگین از ساعت‌ها استفاده کند شارژدهی آن‌ها به ترتیب به هفت روز و چهار روز کاهش می‌یابد. اگر به‌طور مداوم از GPS استفاده کنید ساعت‌های GTR 4 و GTS 4 به‌ترتیب ۲۵ ساعت و ۱۶ ساعت دوام می‌آورند. هر دو ساعت هوشمند جدید امیزفیت در تقریباً دو ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شوند.

ازآنجاکه GTR 4 و GTS 4 دارای ابعاد متفاوتی هستند، بندهای آن‌ها با هم سازگاری ندارند. ساعت GTR 4 با بند ۲۲ میلی‌متری عرضه می‌شود، اما GTS 4 از بند ۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. بندهای GTS 4 در دو نسخه‌ی فلورالاستومری و نایلونی ارائه می‌شوند. ساعت GTR 4 افزون‌بر این دو بند، با بند چرمی نیز عرضه می‌شود.

ساعت امیزفیت GTS 4 از نمای جلو در چند رنگ

امیزفیت GTS 4

به غیر از موارد یادشده، دو ساعت جدید امیزفیت شباهت‌هایی به هم دارند. GTS 4 و GTR 4 مجهز به سیستم‌عامل Zepp OS 2.0 هستند و تنوع زیادی از قابلیت‌های تناسب اندام و سلامتی را ارائه می‌دهند. این ساعت‌ها توانایی نظارت روی ضربان قلب، خواب و سطح اکسیژن خون را دارند. این ساعت‌ها می‌توانند روی سطح استرس کاربر و چرخه‌ی قاعدگی بانوان نیز نظارت کنند.

دو ساعت GTS 4 و GTR 4 از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی در محیط‌های سربسته و روباز پشتیبانی می‌کنند که شامل مواردی مثل شنا می‌شود. این ساعت‌ها تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. GTS 4 و GTR 4 به‌صورت خودکار هشت حالت ورزشی را تشخیص می‌دهند و توانایی تشخیص سقوط از ارتفاع را نیز دارند. البته این قابلیت فعلاً در ساعت‌ها ارائه نمی‌شود و امیزفیت آن‌ را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری فعال می‌کند.

رنگ بندی ساعت امیزفیت GTS 4

امیزفیت GTS 4

ساعت‌های جدید امیزفیت دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای ذخیره‌ی موسیقی و آنتن دو بانده‌ی GPS هستند و افزون‌بر الکسا یک دستیار صوتی آفلاین نیز دارند. در هر دو ساعت می‌توانید ازطریق بلوتوث تماس را پاسخ دهید.

ساعت‌های هوشمند GTS 4 و GTR 4 امیزفیت با دستگاه‌های مجهز به اندروید ۷ و نسخه‌های جدیدتر و iOS 12 و نسخه‌های جدیدتر سازگاری دارند. این ساعت‌ها از بلوتوث ۵ و بلوتوث کم انرژی پشتیبانی می‌کنند. ساعت‌های GTS 4 و GTR 4 امیزفیت ۲۰۰ دلار قیمت دارند و در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا