سرور مجازی
نرم افزار

اپ جیمیل برای Wear OS بالاخره در دسترس قرار گرفت

اپ جیمیل برای Wear OS بالاخره در دسترس قرار گرفت

گوگل سرانجام نسخه‌ای از جیمیل را برای Wear OS در همراهی با پیکسل واچ 2 منتشر کرد. این شرکت در ماه مه در I/O از این قابلیت رونمایی کرد، اما مشخص نبود که چه زمانی عرضه می‌شود. اما بالاخره اکنون قابل دسترسی شد تا از روی مچ دست‌تان به ایمیل‌هایتان دسترسی پیدا کنید.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از انگجت، کاربران Wear OS مدتها بود انتظار این قابلیت را می‌کشیدند، زیرا گوگل تاکنون راهی مستقیم برای دسترسی به جیمیل با ساعت‌های هوشمند خود، خارج از اعلان‌ها، ارائه نکرده بود. از آنجا که جیمیل یکی از محصولات اصلی این شرکت است، در مورد اینکه چرا عرضه آن را اینقدر طول داد ابهام وجود دارد.
 
به نظر می‌رسد این اپ طراحی خوبی دارد چرا که با آن امکان ریفرش کردن صندوق ورودی، پیمایش (اسکرول کردن) در ایمیل‌ها و حتی امکان سوئیچ کردن بین اکانت‌های مختلف یک کاربر وجود دارد. همچنین می‌توانید تنظیمات کلی را طوری قرار دهید که در طول روز، اعلان‌های ایمیل جدید روی صفحه ساعت ظاهر شوند. این اپ با Wear OS 3 2021 و Wear OS 4 که به تازگی منتشر شده است کار می‌کند. جیمیل برای Wear OS اکنون از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.
 

اپ جیمیل برای Wear OS بالاخره در دسترس قرار گرفت

گوگل همچنین در I/O اعلام کرده بود که اپلیکیشن تقویم (Calendar) این شرکت نیز به Wear OS می‌آید، اما این وعده هنوز محقق نشده است. انتظار می‌رود که Calendar for Wear OS برای کاربران امکان چک کردن زمانبندی‌ها، پاسخگویی به دعوت‌ها، به‌روزرسانی ماموریت‌ها و فهرست کارهای در انتظار انجام و موارد دیگر را فراهم بیاورد. علاوه بر این، اکوسیستم خانه هوشمند گوگل به زودی ادغام بهبودیافته Wear OS را دریافت می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد به زنگ Nest از روی مچ خود پاسخ دهد.
 
با این حال، در حالی که Wear OS 3 و Wear OS 4 همچنان به قابلیت‌های جدیدی دست می‌یابند، اما سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر ساعت هوشمند این شرکت قابلیت‌های خود را از دست می‌دهند. گوگل اخیرا اعلام کرده است که دستیار صوتی اختصاصی آن دیگر روی ساعت‌هایی که نسخه‌ای پایینتر از Wear OS 3 دارند کار نخواهد کرد.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا