سرور مجازی
اقتصادی

سوزوکی به جای پراید در پاکستان!/ عکس

سوزوکی به جای پراید در پاکستان!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نابر گزارش وبسایت economy.pk خودروی سوزوکی آلتو، پرفروش‌ترین خودروی پاکستان است؛ سوزوکی آلتو یک خودروی kei است که از سال 1979 توسط سوزوکی تولید می شود.

خودرو kei یک رده ژاپنی جهت معرفی خودروهای سایز کوچک با قدرت موتور پایین و مصرف سوخت کم است؛ این اصطلاح معادل اصطلاح خودرو شهری در اروپا و خودرو کامپکت در آمریکای شمالی است. توجه به این قبیل خودروها بعد از جنگ جهانی دوم افزایش یافت.

این مدل که در حال حاضر در نسل نهم خود قرار دارد، اولین بار در سال 1979 معرفی شد و در بسیاری از کشورهای جهان ساخته شده‌است. آلتو به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری مشتق از Fronte ابداع شد، اما با گذشت زمان پلاک Alto محبوبیت پیدا کرد و در سال 1988 به طور کامل جایگزین نام Fronte شد. نشان آلتو اغلب بر روی خودروهای مختلف در ژاپن و در بازارهای صادراتی استفاده شده‌است، جایی که خودروی شهری محسوب می‌شود.

پاکستانی‌ها به جای پراید این خودروی ژاپنی را سوار می‌شوند/ عکس

نسل هشتم سوزوکی آلتو از سال 2014 در بازار خودرو حضور دارد؛ اکنون نهمین نسل از این کِی کار (کلاس خودروهای بسیار کوچک ژاپن) با تغییراتی در طراحی ظاهری و به همراه فناوری هیبرید خفیف در پیشرانه، رونمایی شده است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا