سرور مجازی
اخبار آی تی

برپایی اختتامیه جشنواره ملی زن و علم/تجلیل از برگزیده جایزه “پروانه فرزانه”

به گزارش ایسنا، محمدهادی عسکری با اعلام این خبر افزود: چهارمین جشنواره ملی زن و علم جایزه مریم میرزاخانی روز شنبه ۱۹ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در این مراسم معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور خواهند داشت.

عسکری ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا در تهران، این مراسم به صورت برخط و از طریق صفحه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آپارات به نشانی http://aparat.com/farhangimsrt به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم قرار است در این مراسم از برگزیدگان در دو بخش بانوان فعال علمی در گروه‌های ۶ گانه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، محیط زیست، هنر و معماری و نیز بانوان دانشگاهی فعال در حوزه‌های اجتماعی، تجلیل به عمل آید.
به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رئیس کمیته برگزاری جشنواره ملی زن و علم افزود: در این جشنواره برای دومین سال متوالی، برگزیده جایزه پروانه فرزانه معرفی شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا