سرور مجازی
zoomit

گوشی موتورولا Edge 30 Neo با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به‌زودی معرفی می‌شود

موتورولا علاوه‌بر مدل پرچم‌دار جدید Edge، نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از این سری با نام Edge 30 Neo را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. اکنون به‌لطف افشاگر معروف، ایوان بلس، رنگ‌بندی و مشخصات فنی این دستگاه قبل از رونمایی رسمی دردسترس قرار گرفته است.

موتورولا اخیراً گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۲ خود، یعنی X30 Pro و S30 Pro را معرفی کرده است؛ اما این مدل‌ها فعلاً فقط برای بازار چین دردسترس خواهند بود. این شرکت ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور ۱۴۰۱) میزبان رویدادی خواهد بود که انتظار داریم در آن، محصولات جدیدش مانند Edge 30 اولترا و Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را رونمایی کند.

مشخصات و رنگ‌بندی موتورولا Moto Edge 30 Neo

گوشی Edge 30 Neo موتورولا در چهار رنگ موسوم به Aqua Foam ،‌Very Peri ،‌Black Onyx و Ice Palace دردسترس قرار خواهد گرفت. در‌ادامه، تصاویر این رنگ‌بندی‌ها آورده شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • موتورولا Edge 30 Fusion احتمالاً با تراشه Snapdragon 888 Plus و ۸ گیگابایت رم معرفی می‌شود
  • موتورولا از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری Edge در ۱۷ شهريور خبر داد

Edge 30 Neo موتورولا گوشی پرچم‌دار نخواهد بود؛ اما مشخصات میان‌رده‌ی این دستگاه با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌اش مطابقت دارد. در جدول زیر، مشخصات موردانتظار برای این گوشی و مقایسه‌ی آن با مشخصات احتمالی Edge 30 Fusion را مشاهده می‌کنید.

مشخصاتموتورولا Edge 30 Neoموتورولا Edge 30 Fusion
نمایشگر۶٫۵ اینچ POLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز۶٫۵ اینچ AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
دوربیندوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلیدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی
پردازندهاسنپدراگون ۶۹۵اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس 5G (پنج نانومتری)
حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم
باتری۴۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی۴۷۲۰ میلی‌آمپرساعتی
سیستم‌عاملاندروید ۱۲ با رابط کاربری MYUI 4.0اندروید ۱۲ با رابط کاربری MYUI 4.0

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا