سرور مجازی
zoomit

ناسا می‌خواهد بهترین عکس‌های شما از ماه را ببیند!

ناسا به‌زودی آرتمیس را به فضا پرتاب خواهد کرد. آرتمیس قرار است ۴۰,۰۰۰ مایل فراتر از ماه پرواز کند و برگردد تا توانایی بازگرداندن انسان‌ها به مدار ماه را نشان دهد. ناسا برای جشن گرفتن این رویداد می‌خواهد بهترین عکس‌های ماه را در کمپین NASAMoonSnap# ببیند.

ناسا می‌خواهد به مناسبت این نقطه عطف به یادماندنی، تمام محتوای الهام‌گرفته از ماه که شما آن را تولید کرده‌اید، ببیند، بشنود و تجربه کند. عکس‌های شما از ماه، موسیقی ماه، دستور العمل‌های ماه، هنر طراحی ناخن با طرح ماه، آموزش‌های آرایش ماه شما؛ هیچ محدودیتی وجود ندارد!

آرتمیس ۱ اولین مأموریت از سری مأموریت‌های پیچیده‌تری خواهد بود که برای امکان اکتشاف انسان در ماه و مریخ طراحی شده و قرار است در ۲۹ آگوست ۲۰۲۲ پرتاب شود. مأموریت آن ۴۲ روز، ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید. در مأموریت آرتمیس ۱، کپسول بدون سرنشین اوراین به مدار ماه پرتاب خواهد شد و پس از شش هفته در ۱۰ اکتبر در اقیانوس فرود آبی انجام خواهد شد.

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

عکاسان می‎‌توانند برای ارسال آثار خود از این پلتفرم‌ها استفاده کنند:

  • اینستاگرام: از برنامه اینستاگرام برای آپلود عکس یا ویدیوی خود استفاده کنید و در کپشن هشتگ‌ NASAMoonSnap# را بگذارید یا NASAArtemis@ را در استوری‌های خود تگ کنید.
  • توییتر: تصویر خود را در توییتر به اشتراک بگذارید و NASAMoonSnap# را در توییت قرار دهید.
    مقاله‌های مرتبط:

      • مأموریت آرتمیس ۱؛ وسایل بامزه‌ای که کپسول اوراین ناسا به دور ماه حمل خواهد کرد
      • ردیت (Reddit) چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • فیسبوک: تصویر خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید و NASAMoonSnap# را در پست قرار دهید.
  • ردیت: تصویر خود را در ردیت به اشتراک بگذارید و NASAMoonSnap# را در عنوان پست یا به‌عنوان نظر قرار دهید.

ناسا این تصاویر را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت خود به اشتراک می‌گذارد و هر کسی را که علاقه دارد بخشی از این تجربه مشترک باشد، تشویق می‌کند تا تصاویر خود را ارسال کند.

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

بیل اینگالز، عکاس ارشد ستاد ناسا توضیح می‌دهد که چرا ماه یکی از جاودانه‌ترین سوژه‌ها برای عکاسان در سراسر جهان است:

من متوجه شدم که شاید علت اینکه افراد زیادی به عکاسی از خورشید و ماه و در واقع عکاسی نجومی علاقه دارند، این باشد که این یک تجربه مشترک برای همه روی زمین است؛ شگفتی‌های مشترک صلح‌آمیز.

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

اگر به‌دنبال بهره بردن از دانش اینگالز برای گرفتن یک عکس به یاد ماندنی هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • درحالی‌که عکاسی از ماه به تنهایی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، سعی کنید ماه را با منظره محلی خود در طول طلوع و غروب ماه ترکیب کنید، یا راهی سرگرم‌کننده برای ترکیب افراد، حیوانات و… در عکس خود پیدا کنید.
  • مانند هر عکاسی دیگری برای خود یادداشت‌برداری کنید که چه چیزی کار کرد و چه چیزی کار نکرد و علت چیست.
  • مهم‌تر از همه، واقعاً هیچ قانونی وجود ندارد؛ لذت ببرید. همیشه در توصیف تصویر صادق باشید. اگر از چندین تصویر برای ساختن یک تصویر استفاده می‌کنید، هنگام اشتراک‌گذاری به آن اشاره کنید.

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

عکاسی از ماه ناسا-ماموریت آرتمیس 1

شرایط و ضوابط ناسا برای محتوای تولید‌شده توسط کاربر

این شرایط و ضوابط برای همه کمپین‌های ناسا، از جمله NASAMoonSnap# اعمال می‌شود. هنگام ارسال تصویر(ها)، ویدیو(ها)، موسیقی یا سایر مطالب خود به ناسا، تأیید می‌کنید که:

  • عکس، ویدیو یا موسیقی توسط شما تولید شده است (یعنی کار اصلی شما است).
  • محتویات تصویر یا ویدیو حق چاپ یا حقوق دیگری از شخص ثالث را نقض نمی‌کند.
  • فاقد محتوای نامناسب است.
  • شما تأیید می‌کنید که یا بیش از ۱۸ سال سن دارید یا دارای رضایت قانونی والدین یا قیم هستید. در هر صورت شما تأیید می‌کنید که بالای ۱۳ سال سن دارید.
  • در صورتی که هر فردی در هر یک از تصاویر ارسالی نشان داده شود، با ارسال چنین تصویری، شما نشان می‌دهید و تضمین می‌کنید که آن فرد موافقت می‌کند که ناسا ممکن است از تصویر استفاده کند.
  • عکس‌ها و ویدیوهای شما باید با شرایط خدمات پلتفرمی که استفاده می‌کنید، مطابقت داشته باشد.

***

امیدواریم شما هم در این کمپین ناسا شرکت کنید و اثرتان دیده شود. شرایط و ضوابط کامل شرکت در کمپین NASAMoonSnap# را می‌توانید در وب‌سایت ناسا مشاهده کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا