سرور مجازی
رمز ارز

پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی WIF در کوین‌بیس! سیگنالی برای صعود دوباره قیمت؟

پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی WIF در کوین‌بیس! سیگنالی برای صعود دوباره قیمت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بین‌المللی کوین‌بیس (Coinbase International) در پست روز پنجشنبه خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، اعلام کرد که قراردادهای آتی دائمی میم کوین داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) سولانا به زودی در این پلتفرم در دسترس خواهد بود. قرارداد آتی دائمی نوعی معامله آتی بدون تاریخ انقضاء و سررسید است.

Ramzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!

به دنبال انتشار این خبر، داگ ویف هت رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرد و در بازه ۲۴ ساعت گذشته، در جمع سودده‌ترین‌های بازار کریپتو قرار گرفت. در زمان نگارش این خبر، سگ کلاهدار با یک رشد بیش از ۱۸ درصدی در بازه روزانه، در محدوده ۲٫۶۹ دلار معامله می‌شود. با ارزش بازار ۲٫۶۸ میلیارد دلاری خود، داگ ویف هت اکنون در جایگاه ۴۲ بازار قرار دارد.
پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی WIF در کوین‌بیس! سیگنالی برای صعود دوباره قیمت؟لازم به ذکر است که داگ ویف هت در اوایل ماه مارس نیز در صرافی بایننس لیست شده بود. علاوه بر این، این میم کوین محبوب در حال حاضر در صرافی‌های بزرگ دیگری همچون بیتمکس، Gate.io، مکسی (MEXC) و غیره نیز در دسترس است.
شایان ذکر است که ماه گذشته، سگ کلاهدار سولانا توانست از نظر ارزش بازار از رقیب بزرگ خود، یعنی پپه (PEPE) پیشی بگیرد و جایگاه سوم بازار میم کوین‌ها را به خود اختصاص دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا