سرور مجازی
اقتصادی

خرید رایگان پنل اس ام اس مدیانا

چک کردن تلفن همراه اولین و آخرین کاری است که  در ابتدا و انتهای روز انجام می دهیم. در طول روز نیز بارها از تلفن همراه خود استفاده می کنیم، این موضوع نشان دهنده اهمیت استفاده از این ابزار برای است و می تواند اثر بخشی بیشتری نسبت به سایر روش های داشته باشد. پیامکی نیز یکی از همین روش ها است. در این مقاله قصد داریم تا مدیانا را به عنوان جامع ترین سامانه ارسال پیامک برای انجام پیامکی به شما معرفی کنیم.

چرا باید پیامکی کنیم؟

اگر هنوز به اهمیت استفاده از بازاریابی پیامکی پی نبرده اید، این بخش مخصوص خود شما است. همانطور که پیش تر اشاره شد در طول روز، وقت زیادی را صرف کار کردن با تلفن های همراه می کنیم. به همین علت است که استفاده از پیامک برای یکی از پربازده ترین روش ها شناخته شده در دنیا است.

هر پیامکی که به مقصد میرسد حداقل برای چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگیر میکند و این همه آن چیزیست که یک کسب و کار به آن نیازمند است.

درگیر کردن ذهن مخاطب با نام و حوزه فعالیت شما، سبب برندسازی و همچنین تبدیل آن ها از بازار هدف به مشتریان می شود.

تقریبا استفاده از پنل پیامک در هر زمینه ای و برای تمامی مشاغل مناسب است. با استفاده از آن و متناسب با اهداف و چهارچوب های هر کسب و کار، امکانی برای رونق و فروش وجود دارد. در برخی از کسب و کارها حفظ مشتری و برقراری ارتباط باعث رشد می شود در حالی که برای یک کسب و کارهای نوپا جذب مشتریان جدید در اولویت است. بنا بر هدف هر نوع کسب و کار می توان از پنل پیامک استفاده کرد در بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه ها به بیش ترین بازدهی رسید.

اگر به تازگی قصد شروع به فعالیت اقتصادی کرده اید و به لزوم استفاده از پنل پیامک برای جذب و همچنین حفظ مشتریان پی برده اید لازم است تا پنل پیامکی حرفه ای را برای کسب و کار خود تهیه کنید تا بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی خود بگیرید.

مدیانا، حرفه ای ترین پنل اس ام اس در کشور

انتخاب یک پنل پیامکی خوب با تمامی امکانات نه تنها شما را از انجام پیامکی دلسرد نمی کند بلکه باعث می شود با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را بگیرید.

یکی از ویژگی های اولیه پنل های پیامکی، امکان ارسال و دریافت پیامک است. با استفاده از پنل های پیامکی می توانید در لحظه برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که شرکت های نوپایی که در حال حاضر مشتری های محدودی دارند، چه باید کنند؟ پاسخ ساده است: برخی سامانه ها امکان دسترسی به بانک شماره تماس مخاطبین هدف مورد نیاز شما را طبق دسته بندی های متفاوت در اختیارتان می گذارد. به روز بودن بانک مشاغل کیفیت بازاریابی پیامکی شما را تضمین می کند.

شرکت مدیانا یکی از سامانه های پیامکی است که جدیدترین بانک های شماره موبایل را با دسته بندی های مختلف در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه به ویژگی های دیگر این سامانه بیشتر می پردازیم.

معرفی مدیانا

سامانه پیامکی مدیانا یکی از اولین سامانه‌های ارسال پیامک انبوه، وب سرویس و ارتباط با مشتری است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ از سال ۹۲ تا به امروز آن را انتخاب کرده اند.

این سامانه با ویژگی پشتیبانی ۲۴ ساعته برای تجربه بهتر در ارسال پیامک به صورت دائمی در کنارمشتریان خود است.

سامانه های پیامکی دیگر، هزینه ای جداگانه برای دریافت پنل پیامک و همچنین تمدید سالانه از کاربران خود دریافت می کنند.

اما ارائه پنل پیامک در مدیانا به صورت رایگان است. این امکان برای راحتی استفاده کاربران از پنل پیامکی و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی بوده است. تعرفه مناسب و مشاوره رایگان از دیگر ویژگی های سامانه مدیانا برای کاربران است.

از امکانات سامانه حرفه ای پیامکی مدیانا

  • ارسال پیامک انبوه ی
  • امکان ارسال پیامک صوتی
  • وب سرویس پیامک
  • دریافت نمایندگی
  • دستگاه ثبت شماره مشتریان

اگر صاحب سایت و اپلیکیشن هستید به طور حتم از اهمیت ارسال پیامک برای ارتباط با مشتریان و پشتیبانی خدمات خود آگاه هستید. وب سرویس پیامک همان چیزی است که به آن نیازمند هستید. پنل پیامک و افزونه ها در سامانه پیامکی مدیانا به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود، حضور تیم پشتیبانی فنی به صورت ۲۴ ساعته از مهم ترین ویژگی های وب سرویس پیامک مدیانا در مقایسه با سایرین است.

از دیگر امکانات سامانه پیامکی مدیانا به امکان دریافت نمایندگی پنل اس ام اس، پیام صوتی، انواع ارسال از بانک شماره موبایل برای انبوه می توان اشاره کرد. برای راه اندازی بازاریابی پیامکی و یا دریافت پنل اس ام اس رایگان کافی است وارد سامانه پیامکی شوید و ثبت نام کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا