سرور مجازی
zoomit

گوشی لنوو Legion Y70 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شد

لنوو Legion Y70 از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی تخت بهره می‌برد که دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. وضوح این صفحه‌نمایش Full HD است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری HDR10 Plus و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. این گوشی فرم‌فکتور جعبه‌ای و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم درجه‌یک دارد که با CNC برش خورده است.

گوشی گیمینگ Legion Y70 لنوو در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه‌ متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش کرده است.

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y70

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلت موتو Tab G62 با نمایشگر ۱۰٫۶ اینچی و باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد
  • لنوو توضیحاتی درباره مکانیسم خنک‌کننده فوق‌العاده گوشی گیمینگ Legion Y70 ارائه داد

قلب تپنده‌ی Legio Y70 لنوو تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 است که حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. این دستگاه از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار استفاده می‌کند که شامل مکانیزم ۱۰ لایه برای کاهش دما است. انرژی لازم برای کار با این گوشی گیمینگ را نیز باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۰ وات تإمین می‌کند. Legio Y70 لنوو به‌طورپیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود که البته رابط کاربری اختصاصی لنوو موسوم به ZUI 14 روی آن اعمال شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، لنوو Legion Y70 از ۲۲ آگوست (۳۱ شهریور) در چین و در رنگ‌های سفید و خاکستری و قرمز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مدل پایه‌ی این محصول به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است و با قیمت ۴۳۷ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت نسخه‌ی دیگر گوشی مذکور با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم ۴۹۶ دلار است. قوی‌ترین نسخه‌ی لنوو Legion Y70 نیز از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و با قیمت ۶۲۹ دلار عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا