سرور مجازی
اقتصادی

 قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و… +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

 قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و… +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

شرکت نیسان امروزه بخشی از اتحاد بزرگ رنو – نیسان – میتسوبیشی است. نیسان فعالیت خود را در دهه ۱۹۳۰ میلادی آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از ده خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود. در واقع نیسان یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی است که ریشه‌های آن به زمان راه‌اندازی شرکت خودروسازی داتسون باز می‌گردد.

نیسان رقیب اصلی تویوتا

کسب و کار نیسان در طول دهه‌های متوالی فعالیت آن، گسترش یافته است. این شرکت علاوه بر برند خود، با برندهای اقتصادی داتسون و لوکس اینفینیتی نیز در بازار جهانی فعالیت دارد. این خودرو ژاپنی بزرگترین رقیب تویوتا محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در یوکوهاما ژاپن است.

نیسان آبی یا نیسان جونیور؟!

کاکایی: خودروی جدید وارداتی ایران خودرو حتی مونتاژ هم نیست! چرا باید وزیر وعده پلتفرم بدهد؟ / سیاست دولت و وزارت صمت بازنگری می خواهد

 قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و... +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

خودروهای نیسان شامل انواع اتومبیل‌های کوچک و اقتصادی تا خودروهای بزرگ و لوکس می‌شوند. نیسان برندی آشنا برای ایرانیان است، چرا که یکی از یادگاری‌های این شرکت یعنی نیسان جونیور از پنج دهه پیش تاکنون در زامیاد به تولید می‌رسد! علاوه بر آن نیسان پاترول، نیسان ماکسیما و نیسان رونیز نیز خودروهای محبوب و مشهور این برند در ایران محسوب می‌شوند.

انواع خودرو نیسان که توسط این شرکت به بازار عرضه شدند عبارتند از: ایکس تریل (x – trill)، پاترول (Patrol)، پیک آپ، تینا (Teana)، جوک (Juke)، رونیز (Roniz)، ماکسیما (Maxima)، مورانو (Morano).در این گزارش، از اصطلاحاتی مانند لیتر ومایل استفاده شده است که لازم به یادآوری است: هر ۱ لیتر (liter) معادل ۱۰۰۰ سی سی (cc) و هر مایل ۱/۶ کیلومتر است. پس هر ۱۰۰ مایل (Mile) معادل ۱۶۰.۹۳ کیلومتر (Kilometer) محاسبه می شود.

 قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و... +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

قیمت انواع نیسان کارکرده وارداتی در دبی و گرجستان

امروز شما را با قیمت انواع خودروهای کار کرده وارداتی در دبی (امارات) ، گرجستان ، عمان، ارمنستان و قطر آشنا می‌کنیم البته در قطر با نیسان کمتری روبرو شدیم که برای بعد از ۲۰۱۸ باشد. این دسته بندی به تفکیک مدل خودرو ، میزان کارکرد ، سال ساخت با عمر کمتر از ۵ سال ، قیمت و تصاویر واقعی آنها گردآوری شده است. قیمت ها در بازار خودرو کشورهای اطراف ایران نشان می دهد که رقیب تویوتا با کارکردهای چند ساله مزیت قیمتی بالاتری دارد و نسبتا ارزان تر از هم رده هایش است.

نیسان لازم به ذکر است که این قیمتها براساس مشاهدات میدانی ما هستند.

۲۳۳۲۰

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا