سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟

تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

میم کوین پپه (PEPE) از اواسط جولای در یک روند نزولی قرار گرفته است. در همان بازه زمانی، این میم کوین کف‌های پایین‌تر و سقف‌های پایین‌تری را به ثبت رساند و در زمان نگارش این خبر به 0.00000069 دلار رسیده است. پپه در ماه آگوست بیش از 35 درصد از ارزش خود را از دست داد.

حرکت قیمت در سه ماهه سوم باعث ایجاد یک کانال نزولی شد و بر قدرت فروشندگان تأکید کرد. با این حال، پپه نتوانسته است محدوده پایین کانال را شکست دهد. بنابراین، اگر حمایت 0.00000069 دلار نتواند حفظ شود، می‌توانیم انتظار واکنش مثبت قیمت در محدوده پایین‌تر، نزدیک به 0.00000063 دلار را داشته باشیم.pepe-prints-a-new-low-a-recovery-likely

در صورت بازگشت، قیمت باید از سطح 0.23 فیبوناچی اصلاحی در قیمت 0.00000087 دلار یا 0.00000082 دلار عبور کند تا امکان هدف قرار دادن محدوده نزدیک به اوردر بلاک نزولی (OB) در قیمت 0.00000105 دلار را داشته باشد. این به معنی یک رالی صعودی و رشد 50 درصدی خواهد بود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم را تأیید کند، ‌می‌توانیم شاهد افزایش قیمت و شکل گرفتن روند صعودی در اواسط اکتبر باشیم. در مقابل، ادامه فشار نزولی و یک شکست از کانال نزولی، می‌تواند پپه را با سرعت بیشتری به سمت پایین‌ترین قیمت خود در محدوده 0.00000051 دلار برساند.

در همین حال، دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و جریان پول چایکین (CMF) در زمان نگارش این خبر، در وضعیت منفی و نزولی قرار داشتند که نشان‌دهنده ضعف در فشار خرید و جریان ورودی سرمایه بود.pepe-prints-a-new-low-a-recovery-likely

نرخ سود باز (Open Interest) پپه در محدوده 1تا 7 سپتامبر بهبود یافت، اما پس از آن مجدد کاهش پیدا کرد. این مورد نشان می‌دهد که تقاضا برای پپه در بازار مشتقات در آخر هفته کاهش یافته و خبر از یک روند نزولی کوتاه مدت می‌دهد.

با وجود احساسات نزولی حاکم، فروشندگان باید مراقب باشند. شاخص دلتای حجم تجمعی (CVD) در اواخر ماه آگوست کاهش یافته و قدرت نزولی فروشندگان را تقویت کرده است. اما از تاریخ 7 سپتامبر، این شاخص نسبت به جهت حرکت قیمت، متغیر شد، به این معنا که قیمت ممکن است به هر دو جهت حرکت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا