سرور مجازی
اقتصادی

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳/ ریزش قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد؟

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳/ ریزش قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد؟

به گزارش خبرآنلاین ،قیمت طلا و سکه روز یکشنبه همراه با افزایش قیمت دلار در مسیر صعودی بازگشایی شد، اما کاهش قیمت دلار و افت تقاضا در کنار تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت اونس طلا، آرایش کاهشی به بازار طلا داد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:معامله‌گران می‌گویند علی‌رغم اخبار نامساعد سیاسی اما نوسانات بازار طلا به اندازه‌ای بالاست که معامله‌گران ترجیح می‌دهند در این فضای پرالتهاب مبادله‌ای نکنند.

Screenshot 2024-04-14 at 5.15.58 PM

آنها می‌گویند ریسک معامله در بازار طلا بالاست و فعالان این بازار چشم‌انتظار بازگشایی بازارهای جهانی و قیمت اونس طلا هستند، که روی قیمت ثابت ۲۳۴۴ دلاری ثابت است.

گفتنی است نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به خریداران بازار طلا توصیه کرده است، زمانی اقدام به خرید کنند که التهابات بازار فروکش کرده باشد؛ در غیر این صورت متحمل ضرر و زیان مالی خواهند شد.

سکه امامی یک میلیون تومان عقب‌نشینی کرد

سکه امامی روز یکشنبه ۲۶ فروردین با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۹۲ هزار تومانی معامله شد و کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز شنبه داشت. سکه‌ بهار با ۸۷۰ هزار تومان افت به کانال ۴۱ میلیونی تومانی برگشت و با رقم ۴۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومانی معامله شد.

فتنی است در دومین روز معاملاتی هفته نیم‌ و ربع‌سکه به ترتیب با کاهش ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شدند. سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب سکه‌های سنگین ترکید

قیمت طلا در روز یکشنبه کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۴۷۳ هزار تومان ارزان شد و روی رقم ۱۶ میلیون ۳۲۱ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۱۱ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۶۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز رقم سه میلیون و ۷۱۷ هزار تومان شد.

حباب سکه روز یکشنبه در تمام قطعات کاهش داشت و در سکه‌های سنگین با افت میلیونی همراه بود. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۳۴ هزارتومان، سکه بهار یک میلیون و ۵۴۴ هزار تومان،‌ نیم سکه ۶۱۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۷۸ هزار تومان کاهش داشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا